Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 17:36Korpen har haft "Cykla till jobb" redan för över trettio år sedan.
Korpen har haft "Cykla till jobb" redan för över trettio år sedan.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 17:40Då måste dom snart vara framme
Då måste dom snart vara framme
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 18:20Vill man verkligen att alla ska cykla till jobbet samma dag? Låter som att det skulle bli trångt på vägarna och rätt många fler olycksrisker med orutinerade cyklare(?, cyklister får man ju inte skriva).
Vill man verkligen att alla ska cykla till jobbet samma dag? Låter som att det skulle bli trångt på vägarna och rätt många fler olycksrisker med orutinerade cyklare(?, cyklister får man ju inte skriva).
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 18:30Klarar man det tom två gånger per år i Colorado (upptäckte att dom hade en dag på vintern också)
så borde väl svenskar klara det oxå...
Klarar man det tom två gånger per år i Colorado (upptäckte att dom hade en dag på vintern också)
så borde väl svenskar klara det oxå...
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 18:33Svenska politiker har mycket att lära av Denver hur man beter sig mot cyklister.....
tex så har dom plats för två cyklar på alla lokal och pendlingsbussar (cykelstället sitter i framkant på bussen)
Svenska politiker har mycket att lära av Denver hur man beter sig mot cyklister.....
tex så har dom plats för två cyklar på alla lokal och pendlingsbussar (cykelstället sitter i framkant på bussen)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 18:10Arne, Arne, han är bra. Han är ooootroligt bra 😀
Arne, Arne, han är bra. Han är ooootroligt bra 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 18:19ASG... snart framme....
ASG... snart framme....
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 09:46Lite mer info om cykelstudien jag nämnde. Det är många på vårt företag (Sweco) som cyklar tydligen. De som håller i studien gjorde ett urval baserat på cykelrutterna och jag kom inte med då. Men det är ju vilket fall bra att de fick en stor mängd olika cy
Lite mer info om cykelstudien jag nämnde. Det är många på vårt företag (Sweco) som cyklar tydligen. De som håller i studien gjorde ett urval baserat på cykelrutterna och jag kom inte med då. Men det är ju vilket fall bra att de fick en stor mängd olika cy
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 21:41skall bli spännande att läsa
skall bli spännande att läsa
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 02:25Cykla till jobbet-kampanjen i Sverige är väl två veckor till en månad eller så? maj-juni eller ngt, alla som cyklar tillräckligt många dagar får en tröja och så lottas det ut cyklar och hjälmar. (Ett tag sedan jag var med).
Genom att ha den i början på so
Cykla till jobbet-kampanjen i Sverige är väl två veckor till en månad eller så? maj-juni eller ngt, alla som cyklar tillräckligt många dagar får en tröja och så lottas det ut cyklar och hjälmar. (Ett tag sedan jag var med).
Genom att ha den i början på so