Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 13:58Vera,
Om du kan tänka dig bockstyre röstar jag på en CX. Massor med fördelar och mycket snyggare 🙂Tiagra funkar fin-fint och är underskattat. Jag hade Tiagra på min Sirrus (hybrid) och nu på min Kona Jake (cx). Jag har inte haft några problem eller sy
Vera,
Om du kan tänka dig bockstyre röstar jag på en CX. Massor med fördelar och mycket snyggare 🙂
Tiagra funkar fin-fint och är underskattat. Jag hade Tiagra på min Sirrus (hybrid) och nu på min Kona Jake (cx). Jag har inte haft några problem eller sy
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 21:06Jag köpte en Nishiki Ultra Pro för några veckor sedan. Den kostar strax under 10.000:- Den har bra utväxling (stort största drev fram) vilket är lämpligt för träning och tex vättern. Med för låg utväxling får man slita/anstränga sig i onödan.
Jag är mycke
Jag köpte en Nishiki Ultra Pro för några veckor sedan. Den kostar strax under 10.000:- Den har bra utväxling (stort största drev fram) vilket är lämpligt för träning och tex vättern. Med för låg utväxling får man slita/anstränga sig i onödan.
Jag är mycke
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 22:20"Jag rekommenderar att montera barends för att kunna avlasta handlederna på längre pass."
Tänk på att man inte får köra med sådana på VR.
"Jag rekommenderar att montera barends för att kunna avlasta handlederna på längre pass."
Tänk på att man inte får köra med sådana på VR.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 22:22Vad är det för utväxling på den?
Vad är det för utväxling på den?
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 23:06Barends funkade utmärkt på VR. Ingen som gnällde men jag kanske hade tur.
Barends funkade utmärkt på VR. Ingen som gnällde men jag kanske hade tur.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 23:27Linus: Tempobåge har jag läst att man inte får använda. Lite knepigt om de inte skulle tillåta barends. Jag förstår inte syftet med det. Men iof det är mycket man inte begriper sig på =)
Mvh
Linus: Tempobåge har jag läst att man inte får använda. Lite knepigt om de inte skulle tillåta barends. Jag förstår inte syftet med det. Men iof det är mycket man inte begriper sig på =)
Mvh
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 23:32FP David: 52/12. Hyper Pro har 53/12 men den kostar 7k mer.
Mvh
FP David: 52/12. Hyper Pro har 53/12 men den kostar 7k mer.
Mvh
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 01:11Jag tyckte inte det räckte med barends. Fick ont i händerna iaf. Det händer inte på racern.
Jag tyckte inte det räckte med barends. Fick ont i händerna iaf. Det händer inte på racern.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 09:41@Linus
Så här står det på hemsidan:
"Vanlig tvåhjulig cykel samt tandemcykel är godkända. HPV:s, trehjuling, roller eller motordriven cykel är ej tillåtna. "Thriathlon-", "Delta-" och "Tjurhorns-" eller liknande styren samt lösa styren sk. "Spinachi" e
@Linus
Så här står det på hemsidan:
"Vanlig tvåhjulig cykel samt tandemcykel är godkända. HPV:s, trehjuling, roller eller motordriven cykel är ej tillåtna. "Thriathlon-", "Delta-" och "Tjurhorns-" eller liknande styren samt lösa styren sk. "Spinachi" e
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 10:34Hade Barends på hybriden på VR-04. No Problemo.
Hade Barends på hybriden på VR-04. No Problemo.