Quote from Guest on 7 January 2009, 18:54Välkomna till gruppen, nu är det bara att köra hårt!! 🙂
Välkomna till gruppen, nu är det bara att köra hårt!! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 19:04Whiiie.
Nu ger vi järnet 😀
Whiiie.
Nu ger vi järnet 😀
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 23:05Yesyes, har till och med skrivit om det i bloggen nu så now its out in the open 😀
Yesyes, har till och med skrivit om det i bloggen nu så now its out in the open 😀
Quote from Stella Nelson on 8 January 2009, 12:44Härligt! 🙂
Själv lider jag av en släng av träningsvärk idag. Men min erfarenhet säger mig att det går över. 🙂
Härligt! 🙂
Själv lider jag av en släng av träningsvärk idag. Men min erfarenhet säger mig att det går över. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 17:58Nu har jag ridit för första gången sedan 3 December :p
Nu har jag ridit för första gången sedan 3 December :p
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 18:32Det här är kanon! Gick med kombon när hon skulle ut med hundarna, bara för att kunna fylla i här, annars hade jag nog suttit framför datorn istället.
Det här är kanon! Gick med kombon när hon skulle ut med hundarna, bara för att kunna fylla i här, annars hade jag nog suttit framför datorn istället.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 19:09Jag tänkte se om jag kunde ge mig ut och gå en sväng till sedan då blodsockret står lite bättre.
Jag tänkte se om jag kunde ge mig ut och gå en sväng till sedan då blodsockret står lite bättre.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 22:54Vad duktiga alla är! 😀
Skulle vi inte kunna ha vecko/månadstävling om vem som rör på sig mest minuter?
Kanske under v.3 för att börja med något, eller vad tycker ni? Man blir ju peppad iallafall 🙂
Vad duktiga alla är! 😀
Skulle vi inte kunna ha vecko/månadstävling om vem som rör på sig mest minuter?
Kanske under v.3 för att börja med något, eller vad tycker ni? Man blir ju peppad iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 23:01Eller fan, nästa vecka kommer jag antagligen ligga däckad i mensvärk ca 2-3 dagar (t-) fast får väll försöka hålla ert tempo iallafall 🙂
Eller fan, nästa vecka kommer jag antagligen ligga däckad i mensvärk ca 2-3 dagar (t-) fast får väll försöka hålla ert tempo iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 10:17Men ni som har häst och grejer vinner ju lätt. =(
Men ni som har häst och grejer vinner ju lätt. =(