Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 13:49jag ska tatuera mig om jag är nöjd med min kropp innan sommaren det är min belöning :p Om inte annat är det en Usa tripp på tre månader i september.
Med idag fick jag lite pepp. Satt på facebook och även bilddagboken och såg gamla bilder på "kompisar" (e
jag ska tatuera mig om jag är nöjd med min kropp innan sommaren det är min belöning :p Om inte annat är det en Usa tripp på tre månader i september.
Med idag fick jag lite pepp. Satt på facebook och även bilddagboken och såg gamla bilder på "kompisar" (e
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 17:32Går ganska bra för mig. Men inte märkt så mycket på vågen 🙁 Men fått bättre kondition. Har nu skadat foten 🙁 Så kommer att försöka ta det lite lugnet ett tag.
Går ganska bra för mig. Men inte märkt så mycket på vågen 🙁 Men fått bättre kondition. Har nu skadat foten 🙁 Så kommer att försöka ta det lite lugnet ett tag.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 08:26Är det ingen aktivitet alls i Buke-gruppen här?
Är det ingen aktivitet alls i Buke-gruppen här?