Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 18:51Hey alla! Har varit off ett tag, har varit i Sälen och sen sjuk/skadad. Men nu är jag på G igen! Har ridit två dagar i rad och framöver blir det väl ridning i princip varje dag, herrn får väl nån promenad eller vilodag ibland men han mår bäst av att gå va
Hey alla! Har varit off ett tag, har varit i Sälen och sen sjuk/skadad. Men nu är jag på G igen! Har ridit två dagar i rad och framöver blir det väl ridning i princip varje dag, herrn får väl nån promenad eller vilodag ibland men han mår bäst av att gå va
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:04Härligt att du är på G igen! Jag jobbar på för fullt. Måste ha lite sporrar i mig så jag verkligen gör något men den minutlistan har triggat igång mig. Dock har jag slutat med promenaderna och det är ju kanske lite mindre bra. Å andra sidan halkar man näs
Härligt att du är på G igen! Jag jobbar på för fullt. Måste ha lite sporrar i mig så jag verkligen gör något men den minutlistan har triggat igång mig. Dock har jag slutat med promenaderna och det är ju kanske lite mindre bra. Å andra sidan halkar man näs
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 20:43äntligen igång jag också! första bräd-passet för terminen idag, så härligt!! =) Nu ska jag f*n hålla mig frisk.. vitaminboostade med apelsin, banan, hallon o yoghurt nu efter träningen, mmm
äntligen igång jag också! första bräd-passet för terminen idag, så härligt!! =) Nu ska jag f*n hålla mig frisk.. vitaminboostade med apelsin, banan, hallon o yoghurt nu efter träningen, mmm
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 14:35Nu har jag inte tränat sedan förra torsdagen.. Blir galen!
Fredag-Lördag hade jag som vilodagar och så blev jag självklart sjuk på söndagen och är fortfarande sjuk 🙁
Nu har jag inte tränat sedan förra torsdagen.. Blir galen!
Fredag-Lördag hade jag som vilodagar och så blev jag självklart sjuk på söndagen och är fortfarande sjuk 🙁
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 08:51Nu har jag varit iväg i Trysil och åkt snowboard i en vecka.
Kan ju låta nyttigt men kan ju säga att jag gått upp allt jag gick ner på den där soppdieten, och nästan pyttelite till. Känner mig som en säl. Nu blir det strängt tillbaka till nyttigheten ig
Nu har jag varit iväg i Trysil och åkt snowboard i en vecka.
Kan ju låta nyttigt men kan ju säga att jag gått upp allt jag gick ner på den där soppdieten, och nästan pyttelite till. Känner mig som en säl. Nu blir det strängt tillbaka till nyttigheten ig
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 23:41Hallå! Hur går det för er?
Jag har suttit och pluggat nu i 2 veckor och inte alls haft den tiden jag skulle vilja ha till träning men plugg är väl viktigt det med. Idag var jag dock riktigt duktig! Nästan 1 timme på crosstrainer på ett cross country-prog
Hallå! Hur går det för er?
Jag har suttit och pluggat nu i 2 veckor och inte alls haft den tiden jag skulle vilja ha till träning men plugg är väl viktigt det med. Idag var jag dock riktigt duktig! Nästan 1 timme på crosstrainer på ett cross country-prog
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 20:57för mig går det framåt! inte varit sjuk på flera veckor o verkligen kommit igång med träningen nu 🙂 Ingen viktnedgång, men bättre kondis, vilket är viktigaste målet för mig..
för mig går det framåt! inte varit sjuk på flera veckor o verkligen kommit igång med träningen nu 🙂 Ingen viktnedgång, men bättre kondis, vilket är viktigaste målet för mig..
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 22:01Fick hem kläderna som jag beställde inför studenten. En hood i medium som satt bra men byxorna i samma storlek var antingen pyttesmå i storleken (jag i ett nötskal som beställer för små alltid) eller jag som är väääldigt stor om ben och rumpa. Det har jag
Fick hem kläderna som jag beställde inför studenten. En hood i medium som satt bra men byxorna i samma storlek var antingen pyttesmå i storleken (jag i ett nötskal som beställer för små alltid) eller jag som är väääldigt stor om ben och rumpa. Det har jag
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 11:10Jag har vart totalt opepp den senaste tiden 🙁
Visst det har gått framåt men inte mycket mer än så.
Jag har vart totalt opepp den senaste tiden 🙁
Visst det har gått framåt men inte mycket mer än så.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 12:50Jobbigt när det känns sådär. Har du satt upp rimliga mål, alltså mer precisa som exempelvis v. 18 ska jag orka springa X kilometer på en gång och orka X armhävningar? Annars kanske du kan göra det så det går lättare. När du har nått målet kanske du kan be
Jobbigt när det känns sådär. Har du satt upp rimliga mål, alltså mer precisa som exempelvis v. 18 ska jag orka springa X kilometer på en gång och orka X armhävningar? Annars kanske du kan göra det så det går lättare. När du har nått målet kanske du kan be