Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:32Jag är lite lat 😮 Red i ca 30 min idag men det är ju is överallt. Oavsett hur länge jag rider blir det ju inte så jobbigt i skritt och pyttelite trav. Så det gills inte. Imorn ska jag till naprapaten, antagligen sista besöket för ett tag. Men tänkte rida
Jag är lite lat 😮 Red i ca 30 min idag men det är ju is överallt. Oavsett hur länge jag rider blir det ju inte så jobbigt i skritt och pyttelite trav. Så det gills inte. Imorn ska jag till naprapaten, antagligen sista besöket för ett tag. Men tänkte rida
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 23:05Idag har jag gått i 2 omgångar. Först 30 min med lillponnyn och sen 50 min med vovvarna. Kom nyss hem. Totalt har jag alltså gått ca 7-8 km. Till helgen planerar jag att gå samma sträcka som jag rider när jag tränar hästen. Den är ungefär 1.4 km så jag lä
Idag har jag gått i 2 omgångar. Först 30 min med lillponnyn och sen 50 min med vovvarna. Kom nyss hem. Totalt har jag alltså gått ca 7-8 km. Till helgen planerar jag att gå samma sträcka som jag rider när jag tränar hästen. Den är ungefär 1.4 km så jag lä
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 00:38Om ni missat det håller vi på med en "Utmaning" på buketråden, titta där 🙂
Själv får jag nog vänta till måndag innan jag tränar igen, är sjuk men ni är jätteduktiga allihop! (t+)
Om ni missat det håller vi på med en "Utmaning" på buketråden, titta där 🙂
Själv får jag nog vänta till måndag innan jag tränar igen, är sjuk men ni är jätteduktiga allihop! (t+)
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 18:3814km promenad eller vad man ska kalla det idag! Plus tidningsjobbet. Wow vad duktig jag har varit och då har jag inte ens ridit än. Funderar på att ta en liten sväng sen med. Funbeat är kul när andra ser vad man gör och hur mycket man tränar.
Hur går det
14km promenad eller vad man ska kalla det idag! Plus tidningsjobbet. Wow vad duktig jag har varit och då har jag inte ens ridit än. Funderar på att ta en liten sväng sen med. Funbeat är kul när andra ser vad man gör och hur mycket man tränar.
Hur går det
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 20:57Hoppas att jag kommer att nå mitt mål.
Men det verkar gå lite upp och ner.
Hoppas att jag kommer att nå mitt mål.
Men det verkar gå lite upp och ner.
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 17:34Sjukt kass helg, haha. Eller helgen har varit fantastiskt bra, men onyttig.
😛
Imorn är en ny vecka, haha!
Ska köra utrensning med soppdieten en vecka, start tisdag är planen.
Får väl se hur det går.
🙂
Sjukt kass helg, haha. Eller helgen har varit fantastiskt bra, men onyttig.
😛
Imorn är en ny vecka, haha!
Ska köra utrensning med soppdieten en vecka, start tisdag är planen.
Får väl se hur det går.
🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 22:03Det är väl så, innan man verkligen är igång känns det nog lite jobbigt att nå målen. Fast jag är ofta ganska onyttig och det blir inte bättre men jag motionerar mer så det kanske jämnar ut sig. Jag går ju inte upp i vikt och blir inte tjockare heller så d
Det är väl så, innan man verkligen är igång känns det nog lite jobbigt att nå målen. Fast jag är ofta ganska onyttig och det blir inte bättre men jag motionerar mer så det kanske jämnar ut sig. Jag går ju inte upp i vikt och blir inte tjockare heller så d
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 10:55Igår lärde jag mig att man absolut inte ska promenera i ridbyxor och stålhetteskor. Speciellt inte 1.5mil. Man sträcker då väldigt lätt höften vilket gör att man knappt kan få av sig byxorna när man kommer hem.
Igår lärde jag mig att man absolut inte ska promenera i ridbyxor och stålhetteskor. Speciellt inte 1.5mil. Man sträcker då väldigt lätt höften vilket gör att man knappt kan få av sig byxorna när man kommer hem.
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 17:46alltid lär man sig nått 😉
alltid lär man sig nått 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 19:12Bläkigt är vad det är! Jag hatar förkyldningar. Så försöker man ta det lugnt i hopp om att det går över men det vill den inte så nu skiter jag i den och kör på i alla fall. Skittråkigt att vara still men jag har hunnit med lite plugg då i alla fall. I mor
Bläkigt är vad det är! Jag hatar förkyldningar. Så försöker man ta det lugnt i hopp om att det går över men det vill den inte så nu skiter jag i den och kör på i alla fall. Skittråkigt att vara still men jag har hunnit med lite plugg då i alla fall. I mor