Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det skulle nog jag räkna med, ta det som "övrigt"? 🙂

Jag räknar med allt där jag rör på mig mer än vanligt 🙂

Jag satte det så med :p Idag har jag varit duktig! Slöade till alldeles för mycket igår men jag var ute och red 1½ mil men det blev drygt att sitta på hästen och skritta så jag hoppade av och gick några kilometer. Promenader är klart underskattade av mig.

har varit jättedålig med träningen i helgen. Va så dåligt väder igår och sen va jag på fest - och kom hem för nån halvtimme sen...

OT
hur kan världen va så jäkla liten??? Mitt ex som bodde 20mil bort hade en kompis som va typ bästis med min fd ridlärare

Idag har jag varit duktig, långpromenad på två timmar! Dessvärre väldigt enkel väg, grusväg och asfalt och inga dryga backar direkt. Men jobbigt var det ändå, speciellt för mina inflammerade muskelfästen i höfterna - fick stanna och stretcha efter halva v

Den här veckan har varit hemsk!

Tur att det är söndag så det äntligen är en ny vecka på gång!

Wohoo, jag har nyss gått en timme. Vad lycklig jag blev när jag kom in igen, träning är nog det som lättast piggar upp en. Bättre än sex 😮 Synd att jag inte gick lite lite längre, då hade jag klättrat i placeringen med 🙂

Jag funderar på om jag antingen ska åka skridskor eller om jag ska simma idag. Jag kan inte riktigt bestämma mig =p

Simma är rolig och bra träning 🙂 Man aktiverar lättare hela kroppen.

Det är skoj till en lagom mängd. tänkte som belöning efter sola lite =)