Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

förkylningar är så surt!! det blir ingen träning för mig idag, värsta skitvädret med snöslask - precis livsfarligt att cykla så får stanna hemma, hade iofs lite ont i halsen idag så det kanske är lika bra 🙁

Jag har sjuk träningsvärk sedan ridningen igår. Mage, rygg, axlar och lår även rumpa. Trodde aldrig att jag skulle klara av att rida två pollar idag med men det gick. Dock fick det bli mycket bom arbete så jag kunde använda mig utav den lätta sitsen :p

Vad duktiga ni är! 😀

Idag har jag varit på Spinning i 45 min, sen tränade jag mag&rygg styrkeövningar + stretch i 40 min 🙂

Hur många är det som skriver upp när de tränar lite tuffare ridning? Alltså inte bara ut och lalla runt i skritt utan mer krävande. Känner att jag inte riktigt har tid över för att träna hur mycket annat som helst så jag skriver in ridpass som är minst 1

Jag rider så otroligt sällan. Har ridit nu två dagar och kunde knappt gå efter (har inte ridit sedan i början av dec) så jag skriver upp min rodning. Dock inte om jag bara är ute och promenerar i skogen utan ja. Ridning.

Men i och med att jag är distansryttare blir det ju ganska ordentliga pass när jag väl kör. Räknar ju som sagt inte några slapp-pass :p

Alla räknar med det dom känner för tycker jag! 🙂

Nu i början räknar jag med sega promenader med hunden men när jag kommit igång mer så ska jag ta bort dom och bara ta med snabbare promenader m.m.
Hade jag haft häst hade jag tagit med skritturerna såhä

Jag tar med det mesta som är svettigt :p Nån skrittur har hängt med men oftast blir det mer ridning än så, och jobbigt kan det ju bli varesig man rider i 20 eller 60 minuter. Jag tar ju inte med stallgörat... 😉 Nu bär jag dagligen ut lunch i hagen, oftas

Träningskortet köpt! Yeah! 🙂

Såg att det bara räknas saker som finns med på funbeat. Skrev in när jag jobbade i morse. Alltså jag delar ut tidningar på ett cykeldistrikt. Där finns väl 20-30 hyreshus så det blir en hel del trappor och svettig blir man. Cykelsträckan är väl inget att