Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:31Nej då. alla tränar i sin egna takt =)
Jag är mest ute och promenerar =)
Nej då. alla tränar i sin egna takt =)
Jag är mest ute och promenerar =)
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 22:37Och jag kan inte göra någonting 😉
Den 16:e eller 17:e får jag ett simkort av min sambo, så då ska jag försöka börja simma är det tänkt.
Och jag kan inte göra någonting 😉
Den 16:e eller 17:e får jag ett simkort av min sambo, så då ska jag försöka börja simma är det tänkt.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 13:41Äh alla andra drar ju iväg med minuterna... (H) Men en ridtur har det blivit idag!
Äh alla andra drar ju iväg med minuterna... (H) Men en ridtur har det blivit idag!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:34Och nu har även jag dykt upp!
Sleepwalker här. 🙂Idag har motionen bestått av promenad, som vanligt. 😛
Ska snaaart börja gruppträning på simhallen i Växjö. SÅ pepp!
Och nu har även jag dykt upp!
Sleepwalker här. 🙂
Idag har motionen bestått av promenad, som vanligt. 😛
Ska snaaart börja gruppträning på simhallen i Växjö. SÅ pepp!
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 15:07Vilodag igår, hade inte tid slutade skolan sent och sen skulle jag iväg på hockey..
Men idag blir det boxning! 😀
Vilodag igår, hade inte tid slutade skolan sent och sen skulle jag iväg på hockey..
Men idag blir det boxning! 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 16:19Kom på att jag inte hade helt vilodag igår, hade ju idrott!
Spelade Tennis & Badminton. Var inte så seriös så blev inte ens svettig men jag rörde på mig iaf! 😉
Kom på att jag inte hade helt vilodag igår, hade ju idrott!
Spelade Tennis & Badminton. Var inte så seriös så blev inte ens svettig men jag rörde på mig iaf! 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 20:27Långtur på 1,5 timma idag 🙂 Mycket benjobb i backar, trav och galopp. Sen promenerade jag sista kilometern hem, var lite kallt för att sitta o skritta hehe.
Ikväll blir det lite sjukgymnastik också.
Långtur på 1,5 timma idag 🙂 Mycket benjobb i backar, trav och galopp. Sen promenerade jag sista kilometern hem, var lite kallt för att sitta o skritta hehe.
Ikväll blir det lite sjukgymnastik också.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 09:16Jag har bytt namn till mitt riktiga så ni inte undrar vem det är som hamnat i gruppen 😉
/Panzy
Jag har bytt namn till mitt riktiga så ni inte undrar vem det är som hamnat i gruppen 😉
/Panzy
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 13:11Jag hade en vilodag igår.
Hade så mycket plugg så jag hann inget annat.
Sedan behövde mina fina skoskav vila lite.
Jag hade en vilodag igår.
Hade så mycket plugg så jag hann inget annat.
Sedan behövde mina fina skoskav vila lite.
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 14:25Vad blir det för motion under helgen för er? 🙂
Själv var jag ute på en promenad med pappa & hunden i skogen nyss..
Imorgon ska jag försöka åka till gymmet!
Vad blir det för motion under helgen för er? 🙂
Själv var jag ute på en promenad med pappa & hunden i skogen nyss..
Imorgon ska jag försöka åka till gymmet!