Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag hittat hit. Har ju börjat rida en distanshäst, så det känns ganska nödvändigt att vara i god form för att inte bara vara en belastning för ägaren. Började rida hästen strax innan jul. Jäklarns vilken träningsvärk jag hade efteråt.

Nåväl, skada

Ylva G -> fusk dig som får rida distanshäst... Jag vill också rida en häst där det finns ngr mål, är medryttare på en 20 hblval som mest ska hållas igång, motionsridas i skogen, han har ju haft sin topp, är typ pensionerad. Jag tycker det är mkt roligare

Jag råkade sätta upp ett mål, att kunna rida en 12milare om 5år. Hästen är bara 5år än så länge, så han får inte gå tävlingsklass än. Men är tänkt att bli ägarens nya elithäst. Så han byggs upp. Han kanske inte kan lika mycket i dressyren än som andra, me

Jag ska ut till hästen i morgon =D
Blir nog ett vanligt dressyrpass om det inte blir enormt varmt och torkar upp ute så man kan ut och leka lite =P

Tänkte hoppa lite nästa vecka om det vill sig väl =p

Fusk med en så vältränad pålle! Det är ju sååå härligt att bara rulla på, och de benmusklerna efteråt går inte av för hackor... Just nu får jag nöja mig med att stå i fältsits i långa sega backar. Också jobbigt 🙂 Och det är ju lite olika muskler om man s

Synd att maninte kunde vara lika vältränad som dom ^^

Mitt mål har nu blivit att skaffa kondis, styrka och uthållighet till fälttävlanssäsongen kör igång.
Medryttarpollen ska få starta sin första debutant i år är tanken =)

Åh vad avundsjuk jag är på er som kan rida!

Har inte haft medryttarhäst på ett år nu och ångrar varje dag att jag ens sålde hästen från första början.. 🙁

Jag vill oxå ha tillbaka min polle. Sålde honom till en annan bukare och saknar honom varje dag =(

Många tycker jag är lite tokig (trots att jag går i en klass med 70% hästtjejer) men mitt största mål nu (efter att klara utbildningen) är att kunna skaffa häst så fort som möjligt (dvs om ca 5år :S) Jag har sparpengar som mamma tycker att jag ska lägga p

Jag vill inte säga det här men... jag ligger efter! (H) haha.