Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

de blir nog ingen "riktig" träning (gym/pass) denna vecka heller 🙁
vet inte vad jag ska kalla min "förkylning". Är tjock/slemmig i halsen fortfarande, kvar sen förkylningen innan jul (det blir alltid så, så med bara det hade jag kunnat träna) Men sen ha

Första dagen på vår tävlingsvecka, hur rör ni på er idag? 😀

Ska vi räkna ihop tiden efter den här veckan eller nästa?

För min måste det bli lugnt till skoskaven har lagt sig. kan knappt ha fötterna i ett par skor längre. Så idag blev det bara en kort promenad på 20-30 min från skolan till stationen

Jag tycker vi kör denna + nästa vecka så att alla får en chans att komma igång.

Jag vågar inte köra gym/pass än, lymfknutorna så satans svullna, i övrig är jag pigg :s Cyklar fram o tillbaks från skolan, tar 10min enkel väg, knappt att räkna som motion..

Okej så söndag vecka 4 räknar vi minuter, blir jättebra! 🙂

Idag har jag först varit ute på en 30 minuters promenad med hunden.

Sen har jag varit på gymmet på ett helt nytt pass som började idag "Flowin".
Någon som varit på det? Det var riktigt roligt!

Panzy B: Tråkigt att va sjuk, men får hoppas att det går över snart!
Men 10 minuters cykel enkelväg blir ju totalt 20 minuter och det är ju bara att lägga in och skriva att det var lugn cykel? Bättre än inget! 🙂

Mina promenader med hunden är inte helle

Åh roligt med tävling! Har missat att vara aktiv här men ska skärpa mig...!

Japp - nu är jag laddad!!
Hade en liten vilodag på måndag - men idag blir det softobllträning och i morgon innebandy.

Jag ska anmäla mig till "Vårruset" här i Karlstad bestämde jag mig för igår kväll 😀

Loppet är 5km & bara för tjejer som alla gör det i sin egen takt, många går men det är lika många som joggar och springer, mitt mål är att orka jogga hela varvet 🙂
Ka

jo registrera cyklingen får jag nog göra, ngr minuter blir det ju iaf :p

"förkylningen" (vet inte vad jag ska kalla det eg. eftersom jag just nu "bara" har sjukt svullna lynfknutor) verkar inte ge sig, planen är att ringa VC imorgon o faktiskt hoppas på