Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:07äsch, jag har inte heller någon häst! Det är bara att traska ut själv! 😉
äsch, jag har inte heller någon häst! Det är bara att traska ut själv! 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:19Låter skoj. Ska försöka ut även om jag är sjuk, men de får bli lite lättare pass. Även försöka vara med på idrotten i skolan.
Låter skoj. Ska försöka ut även om jag är sjuk, men de får bli lite lättare pass. Även försöka vara med på idrotten i skolan.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 15:27Nu har jag vart ute och gått. Grabben hämtade upp mig efter en ca 40-45 minuter då vi skulle handla. Så jag följde vägen mot staden. Isgata är en bra kommentar. Stegen var ungefär 20cm långa.
Nu har jag vart ute och gått. Grabben hämtade upp mig efter en ca 40-45 minuter då vi skulle handla. Så jag följde vägen mot staden. Isgata är en bra kommentar. Stegen var ungefär 20cm långa.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 19:27Jag är med på tävling om det blir ngn, för nästa vecka ska jag utmana min sega förkylning, antingen får jag bli jättesjuk eller så funkar det..
Jag är med på tävling om det blir ngn, för nästa vecka ska jag utmana min sega förkylning, antingen får jag bli jättesjuk eller så funkar det..
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 20:33Vad vinner man? 😉
Vad vinner man? 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:46Hur lång tid ska första tävlingen vara? Bara v 3 eller både v3 och 4? 😀
Ja, vad ska man vinna? En slappar dag utan dåligt samvete? haha
Hur lång tid ska första tävlingen vara? Bara v 3 eller både v3 och 4? 😀
Ja, vad ska man vinna? En slappar dag utan dåligt samvete? haha
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 22:47Jag tycker att vinnaren fixar en nyttig buketräff för FunBeatare (A)
Jag tycker att vinnaren fixar en nyttig buketräff för FunBeatare (A)
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 18:46Det lät som en bra och rolig vinst 🙂
Det lät som en bra och rolig vinst 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 18:52Jag har ju ingen chans att vinna. så det är väl klart (A)
Jag har ju ingen chans att vinna. så det är väl klart (A)
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 22:44Idag har kag bara tagit det lugnt. Laddat inför skolstarten i morgon.
Idag har kag bara tagit det lugnt. Laddat inför skolstarten i morgon.