Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad blir det för motion under helgen för er? 🙂

Själv var jag ute på en promenad med pappa & hunden i skogen nyss..
Imorgon ska jag försöka åka till gymmet!

har gått promenad i 80min idag, imorgon blir det samma eller kanske ett lättare pass på friskis, beroende på vad jag känner för..

Jag har idag promenerat i ca 50-55 minuter.
Blir en promenad i morgon oxå om jag inte till och med tar två 🙂

Igår blev det ingen motion alls. Fika med en vän och några minuter i solariet istället, haha.
Idag blev det dock en runda med en vän, hennes mamma o hennes moster och ett glatt gäng hundar. 🙂 Eftersom de driver hundpensionat finns där alltid någon att g

yey =) idag har jag äntligen tränat mitt första "riktiga" pass för året, äntligen frisk!! Nu jäklar 😉

Imorgon ska jag vara med på idrotten för första gången på väldigt länge. På tisdag ska jag iväg och simma, få se om det blir Sala eller V-ås. Sen ska mamma ringa till läkaren, ang. min sköldkörtel.

Sista veckan på tävlingen nu! 😀
(har inte rört på mig någonting idag, haha)

Ska dock iväg till gymmet imorgon, får se om det blir Spinning eller Flowin eller kanske båda två 🙂

Jag har gått ned 2cm om midjan och även 2cm om låren =D

Bra jobbat YH! 🙂
Själv har jag mätt mig nu, så det ska bli intressant att se om det hänt nåt om en månad. Eller två veckor. Eller hur länge jag orkar vänta.
😛
Jag är riktigt opepp just nu bara för att jag inte kommer kunna börja träna på gymmet/simhalle

Just när man blivit frisk och är jätte pepp på att träna, vad händer inte då?
Jo man åker på en förkylning nr 2.
Jätte skoj. Eller inte 🙁