Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 14:26Vad blir det för motion under helgen för er? 🙂
Själv var jag ute på en promenad med pappa & hunden i skogen nyss..
Imorgon ska jag försöka åka till gymmet!
Vad blir det för motion under helgen för er? 🙂
Själv var jag ute på en promenad med pappa & hunden i skogen nyss..
Imorgon ska jag försöka åka till gymmet!
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 15:45har gått promenad i 80min idag, imorgon blir det samma eller kanske ett lättare pass på friskis, beroende på vad jag känner för..
har gått promenad i 80min idag, imorgon blir det samma eller kanske ett lättare pass på friskis, beroende på vad jag känner för..
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 20:19Jag har idag promenerat i ca 50-55 minuter.
Blir en promenad i morgon oxå om jag inte till och med tar två 🙂
Jag har idag promenerat i ca 50-55 minuter.
Blir en promenad i morgon oxå om jag inte till och med tar två 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 15:29Igår blev det ingen motion alls. Fika med en vän och några minuter i solariet istället, haha.
Idag blev det dock en runda med en vän, hennes mamma o hennes moster och ett glatt gäng hundar. 🙂 Eftersom de driver hundpensionat finns där alltid någon att g
Igår blev det ingen motion alls. Fika med en vän och några minuter i solariet istället, haha.
Idag blev det dock en runda med en vän, hennes mamma o hennes moster och ett glatt gäng hundar. 🙂 Eftersom de driver hundpensionat finns där alltid någon att g
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:25yey =) idag har jag äntligen tränat mitt första "riktiga" pass för året, äntligen frisk!! Nu jäklar 😉
yey =) idag har jag äntligen tränat mitt första "riktiga" pass för året, äntligen frisk!! Nu jäklar 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 20:19Imorgon ska jag vara med på idrotten för första gången på väldigt länge. På tisdag ska jag iväg och simma, få se om det blir Sala eller V-ås. Sen ska mamma ringa till läkaren, ang. min sköldkörtel.
Imorgon ska jag vara med på idrotten för första gången på väldigt länge. På tisdag ska jag iväg och simma, få se om det blir Sala eller V-ås. Sen ska mamma ringa till läkaren, ang. min sköldkörtel.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 22:52Sista veckan på tävlingen nu! 😀
(har inte rört på mig någonting idag, haha)Ska dock iväg till gymmet imorgon, får se om det blir Spinning eller Flowin eller kanske båda två 🙂
Sista veckan på tävlingen nu! 😀
(har inte rört på mig någonting idag, haha)
Ska dock iväg till gymmet imorgon, får se om det blir Spinning eller Flowin eller kanske båda två 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 06:22Jag har gått ned 2cm om midjan och även 2cm om låren =D
Jag har gått ned 2cm om midjan och även 2cm om låren =D
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 11:58Bra jobbat YH! 🙂
Själv har jag mätt mig nu, så det ska bli intressant att se om det hänt nåt om en månad. Eller två veckor. Eller hur länge jag orkar vänta.
😛
Jag är riktigt opepp just nu bara för att jag inte kommer kunna börja träna på gymmet/simhalle
Bra jobbat YH! 🙂
Själv har jag mätt mig nu, så det ska bli intressant att se om det hänt nåt om en månad. Eller två veckor. Eller hur länge jag orkar vänta.
😛
Jag är riktigt opepp just nu bara för att jag inte kommer kunna börja träna på gymmet/simhalle
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 14:12Just när man blivit frisk och är jätte pepp på att träna, vad händer inte då?
Jo man åker på en förkylning nr 2.
Jätte skoj. Eller inte 🙁
Just när man blivit frisk och är jätte pepp på att träna, vad händer inte då?
Jo man åker på en förkylning nr 2.
Jätte skoj. Eller inte 🙁