Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 20:31funderar på att ta mig ner och simma imorgon, antingen på hål timmen eller efter skolan.
funderar på att ta mig ner och simma imorgon, antingen på hål timmen eller efter skolan.
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 20:44Gött, simma är bra!
😀
Jobbigt o tråkigt tycker jag, men bra!
🙂
Gött, simma är bra!
😀
Jobbigt o tråkigt tycker jag, men bra!
🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:04Blev en sväng i simhallen idag. Dock inte speciellt länge då min gamla fraktur i handen började göra ont =(
Blev en sväng i simhallen idag. Dock inte speciellt länge då min gamla fraktur i handen började göra ont =(
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:31Simma är skönt och roligt 🙂
Simma är skönt och roligt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:32Inte länge?!
Jag tyckte det stod 45 minuter på dig?
Herrejisses, jag simmade 40 min igår o var helt slut sen, haha.
:p
Inte länge?!
Jag tyckte det stod 45 minuter på dig?
Herrejisses, jag simmade 40 min igår o var helt slut sen, haha.
:p
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:37Jupp 45 min. Men då fick jag ställa mig och trampa vatten sista 15 min för handen klarade inte längre. simmade 76 längder :p
Jupp 45 min. Men då fick jag ställa mig och trampa vatten sista 15 min för handen klarade inte längre. simmade 76 längder :p
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 21:52Haha, och jag som var sååå nöjd med mina 40 min igår. 😛
Idag blev det bara 35, för jag skulle ju träna Body Balance med. Gud, vad jag är ovig. 😛
Haha, och jag som var sååå nöjd med mina 40 min igår. 😛
Idag blev det bara 35, för jag skulle ju träna Body Balance med. Gud, vad jag är ovig. 😛
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:11Jag ska ringa ortopeden i morgon och se vad dom har att säga. annars har jag tänkt att försöka simma 2 gångeriveckan 🙂
Jag ska ringa ortopeden i morgon och se vad dom har att säga. annars har jag tänkt att försöka simma 2 gångeriveckan 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 12:51Nu har jag inte promenerat ordentligt p länge, så idag blir det först en ridtur, får se om det blir skogen eller ett dressyrpass. Beror på vad ägaren tycker.
Sedan blir det till att åka hem och promenera =)
Nu har jag inte promenerat ordentligt p länge, så idag blir det först en ridtur, får se om det blir skogen eller ett dressyrpass. Beror på vad ägaren tycker.
Sedan blir det till att åka hem och promenera =)
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 16:22Blev ingen simmning idag.
Fick mens i morse 🙁
Antingen de eller så är man förkyld när man hade tänkt simma..
Blev ingen simmning idag.
Fick mens i morse 🙁
Antingen de eller så är man förkyld när man hade tänkt simma..