Quote from Guest on 10 February 2009, 10:44Hej gubbar!
Jag vet, det är bara jag som passerat de 40 men snart nog är ni där... Undrar vad vi ska hitta på som första debattämne Hmmmm. Mitt förslag är träning i kyla: Nu när snittemperaturen ligger runt 18 minus undrar jag om ni har några bra tips på
Hej gubbar!
Jag vet, det är bara jag som passerat de 40 men snart nog är ni där... Undrar vad vi ska hitta på som första debattämne Hmmmm. Mitt förslag är träning i kyla: Nu när snittemperaturen ligger runt 18 minus undrar jag om ni har några bra tips på
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 10:54Tjena, jättekul idé. Min paroll vad gäller kläder är "ju mindre desto bättre". När väl kroppen är igång så fryser jag sällan. För -15C så är ett superunderställ, med en extra super t-shirt det enda jag har under tights och vindjacka (med meshfoder). synte
Tjena, jättekul idé. Min paroll vad gäller kläder är "ju mindre desto bättre". När väl kroppen är igång så fryser jag sällan. För -15C så är ett superunderställ, med en extra super t-shirt det enda jag har under tights och vindjacka (med meshfoder). synte
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 20:15Jag märkte senast jag sprang att det kändes väldigt kallt i lungorna till en början, efter ett tag blev det bättre och mot slutet märktes det inte. Ändå funderar man, kan dom inte ta skada? När jag springer har jag en väldigt tunn träningsoverall utanpå o
Jag märkte senast jag sprang att det kändes väldigt kallt i lungorna till en början, efter ett tag blev det bättre och mot slutet märktes det inte. Ändå funderar man, kan dom inte ta skada? När jag springer har jag en väldigt tunn träningsoverall utanpå o
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 20:16Hej Är vi samtidigt här? I vilket fall, var är Hans, som kanske har mest prylkoll av oss?
Hej Är vi samtidigt här? I vilket fall, var är Hans, som kanske har mest prylkoll av oss?
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 22:16Hej!
Jag saknar också Hans, han kanske inte har hittat in i diskussionen, måste stöta på. Ikväll var jag på föreläsning och hann inte springa nu när det "bara" var 10 minus. Hoppas vädret håller i sig så blir det löpning imorgon. Rundorna förut har gått b
Hej!
Jag saknar också Hans, han kanske inte har hittat in i diskussionen, måste stöta på. Ikväll var jag på föreläsning och hann inte springa nu när det "bara" var 10 minus. Hoppas vädret håller i sig så blir det löpning imorgon. Rundorna förut har gått b
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:32Nu har jag hittat hit, utmärkt idé detta!
Träna i kyla är ett kärt ämne då vi har Sibireinklimat i januari och februari och delar av mars. Det kallaste jag har sprungit i är -14. Då har jag haft underställskalsonger och tights på det, superunderställströj
Nu har jag hittat hit, utmärkt idé detta!
Träna i kyla är ett kärt ämne då vi har Sibireinklimat i januari och februari och delar av mars. Det kallaste jag har sprungit i är -14. Då har jag haft underställskalsonger och tights på det, superunderställströj
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:48Hej!
Bra temp ute minus 6 men ögoninflammation och ont i huvudet. Fattar inte vad man gjort för ont??? Ska sova inatt och se om jag kan ta en runda imorgon. Jag har svårt att dricka när jag springer, tycker att jag tappar rytmen och tempot. I bästa fall
Hej!
Bra temp ute minus 6 men ögoninflammation och ont i huvudet. Fattar inte vad man gjort för ont??? Ska sova inatt och se om jag kan ta en runda imorgon. Jag har svårt att dricka när jag springer, tycker att jag tappar rytmen och tempot. I bästa fall
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 13:25Hej igen!
Vilket kanonväder, man blir alldeles lyrisk. Idag har jag lagt in ett nytt mål för årets träning. Minst tre gånger per vecka året ut. Hur resonerar ni? Har ni några mål med er träning? Skulle vara intressant att se hur ni tänker.
Ulf
Hej igen!
Vilket kanonväder, man blir alldeles lyrisk. Idag har jag lagt in ett nytt mål för årets träning. Minst tre gånger per vecka året ut. Hur resonerar ni? Har ni några mål med er träning? Skulle vara intressant att se hur ni tänker.
Ulf
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 14:56Gym i Gnarp, vad kul. Det var länge sedan de stängde trim in antar jag. Har du koll på vad de har på nya gymmet? Tre ggr i veckan är ett kanonmål, men ska styrka vara inräknat? Jag tror det är jätteviktigt att styrketräna för att förebygga skador. Jag bru
Gym i Gnarp, vad kul. Det var länge sedan de stängde trim in antar jag. Har du koll på vad de har på nya gymmet? Tre ggr i veckan är ett kanonmål, men ska styrka vara inräknat? Jag tror det är jätteviktigt att styrketräna för att förebygga skador. Jag bru
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 18:43Trim in har flyttat till nya lokaler under stjärnan. Dom har tidigare inte varit så utåt med sin verksamhet men nu när dom öppnat igen på nya stället bjuder dom in folk till prova på. Ska kontakta dom som har det någon gång för att få instruktioner. Jag h
Trim in har flyttat till nya lokaler under stjärnan. Dom har tidigare inte varit så utåt med sin verksamhet men nu när dom öppnat igen på nya stället bjuder dom in folk till prova på. Ska kontakta dom som har det någon gång för att få instruktioner. Jag h