Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 18:01Gubbar!! Jag vill bara göra ett vårtjut, det är så himla skönt att dra på sig kortbyxor och springa med solen i ansiktet i ljummen luft. Vintern är liksom bortblåst och det känns kanoooonbra. Det ser också ut som vi klarat vintern med bra resultat i rygge
Gubbar!! Jag vill bara göra ett vårtjut, det är så himla skönt att dra på sig kortbyxor och springa med solen i ansiktet i ljummen luft. Vintern är liksom bortblåst och det känns kanoooonbra. Det ser också ut som vi klarat vintern med bra resultat i rygge
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:05Hallå
Ja visst är det ljuvligt att kunna springa i värme (allt över 10+). Nu behöver man inte dra på halkskydd eller oroa sig för frysande vätskeflaskor. Förra veckan kom jag upp i 4,5 mil löpning, vilket jag är jättenöjd med. Jag ska försöka trappa upp l
Hallå
Ja visst är det ljuvligt att kunna springa i värme (allt över 10+). Nu behöver man inte dra på halkskydd eller oroa sig för frysande vätskeflaskor. Förra veckan kom jag upp i 4,5 mil löpning, vilket jag är jättenöjd med. Jag ska försöka trappa upp l