Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 22:26Trim in. Sist jag var in där, var ca 15 år sedan, var det ganska märkliga maskiner. Vet inte vad de har för grejor idag. Ska bli kul med din utvärdering. Hoppas n bli friska snart. Jag och helena har ätit på innerfickan i stan, gudomlig mat, 5 rätter och
Trim in. Sist jag var in där, var ca 15 år sedan, var det ganska märkliga maskiner. Vet inte vad de har för grejor idag. Ska bli kul med din utvärdering. Hoppas n bli friska snart. Jag och helena har ätit på innerfickan i stan, gudomlig mat, 5 rätter och
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 07:23Kylan håller i sig i Östersund och det gör även min stela ländrygg. Jag tränar ändå fast inomhus. Har ni några tips vid stel ländrygg? Jag tänker träna ändå, men det vore skönt att blir av med problemet.
🙁
Kylan håller i sig i Östersund och det gör även min stela ländrygg. Jag tränar ändå fast inomhus. Har ni några tips vid stel ländrygg? Jag tänker träna ändå, men det vore skönt att blir av med problemet.
🙁
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 19:09problem i ländryggen? Hans, jag tror att vi har samma bakgrund vad gäller styrka i ryggen (en gång var vi riktigt starka..) och jag tror att ibland kan ryggövningar hjälpa oss att komma vidare. Problemet är att vi belastar för lite mot vad ryggen egentlig
problem i ländryggen? Hans, jag tror att vi har samma bakgrund vad gäller styrka i ryggen (en gång var vi riktigt starka..) och jag tror att ibland kan ryggövningar hjälpa oss att komma vidare. Problemet är att vi belastar för lite mot vad ryggen egentlig
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 10:09Så sant, jag behöver nog bygga en ordentlig ryggstyrka. När jag väl tränar styrka kan jag ofta köra lite för mycket och sedan köra typ löpning eller något annat dagen efter, kanske ryggen blivit ltie överbelastad och reagerar med att stelna.
I morgon ska
Så sant, jag behöver nog bygga en ordentlig ryggstyrka. När jag väl tränar styrka kan jag ofta köra lite för mycket och sedan köra typ löpning eller något annat dagen efter, kanske ryggen blivit ltie överbelastad och reagerar med att stelna.
I morgon ska
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 08:17Nu har jag satt ett mål för våren! Jag har bestämt mig för Vännäs halvmarathon, jag ska smygöka dosen löpning fram tills dess. Om ni har vägarna förbi Vännäs så får ni bo hos oss!
Nu har jag satt ett mål för våren! Jag har bestämt mig för Vännäs halvmarathon, jag ska smygöka dosen löpning fram tills dess. Om ni har vägarna förbi Vännäs så får ni bo hos oss!
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 13:05Kanon Håkan! Det är starkt jobbat. När går starten? Hur tänker du upplägget?
Kanon Håkan! Det är starkt jobbat. När går starten? Hur tänker du upplägget?
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 18:06Tack, Ulf, när det kommer till löpning är jag mer osäker än skidor, men att ta det lugnt första milen käns som en vettig strategi tycker jag. Uppbyggnaden är också viktig, med ett ökat inslag av långpass för att få slitstyrkan, den som du och Hans verkar
Tack, Ulf, när det kommer till löpning är jag mer osäker än skidor, men att ta det lugnt första milen käns som en vettig strategi tycker jag. Uppbyggnaden är också viktig, med ett ökat inslag av långpass för att få slitstyrkan, den som du och Hans verkar
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 20:28Jag är helt övertygad om att du skulle klara 21 km idag om du ville. Kanske skulle det inte bli en trevlig upplevelse men du skulle klara det med stoltheten i behåll. Men sedan är det ju så att det är nästan hela nöjet att träna för att nå sitt mål. Hur l
Jag är helt övertygad om att du skulle klara 21 km idag om du ville. Kanske skulle det inte bli en trevlig upplevelse men du skulle klara det med stoltheten i behåll. Men sedan är det ju så att det är nästan hela nöjet att träna för att nå sitt mål. Hur l
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 07:52Hej!
Jag har börjat grunna lite på upplägget av ett bra löparpass. Själv brukar jag gå snabbare och snabbare under ca 2 minuter i början för att sedan öka farten långsamt, efter ca en km stannar jag och stretchar. Efter det kan jag oftast stå på om jag ät
Hej!
Jag har börjat grunna lite på upplägget av ett bra löparpass. Själv brukar jag gå snabbare och snabbare under ca 2 minuter i början för att sedan öka farten långsamt, efter ca en km stannar jag och stretchar. Efter det kan jag oftast stå på om jag ät
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 19:37grabbar, håkans upplägg tror jag blir bra. ett långpass på två timmar några månader innan kommer du långt på, håkan. jag satsar på fjällmaraton, det bli hårt och frågan är om jag klarar det? fem hundra per halvår är jättebilligt. där kan du, ulf, lägga in
grabbar, håkans upplägg tror jag blir bra. ett långpass på två timmar några månader innan kommer du långt på, håkan. jag satsar på fjällmaraton, det bli hårt och frågan är om jag klarar det? fem hundra per halvår är jättebilligt. där kan du, ulf, lägga in