Quote from Guest on 1 April 2011, 16:40Som jag skrev nyss i en annan tråd så har jag varit ute på skojakt idag. Det konstaterades att jag pronerade (trots allt) så det var den typ av skor som plockade fram.
Betade av Löplabbet, Stadium, Intersport och Uteliv (för Lkpg-bor; de har öppnat butik
Som jag skrev nyss i en annan tråd så har jag varit ute på skojakt idag. Det konstaterades att jag pronerade (trots allt) så det var den typ av skor som plockade fram.
Betade av Löplabbet, Stadium, Intersport och Uteliv (för Lkpg-bor; de har öppnat butik
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 16:50Jag har ett par GT (förra säsongens modell tror jag) de är jätte sköna.
Jag har ett par GT (förra säsongens modell tror jag) de är jätte sköna.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 16:51Jag kör på asics gt 2150 med en extra sula från stadium som är förhöjd i hålfoten och det funkar kanon för mig.. stadium har många olika sorts sulor och köpa för olika fötter 🙂
Jag kör på asics gt 2150 med en extra sula från stadium som är förhöjd i hålfoten och det funkar kanon för mig.. stadium har många olika sorts sulor och köpa för olika fötter 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 17:21Jag älskar mina Asics GT 2150 men jag tänker basera mitt råd på ditt svar på frågan: Vad ska du löpa på för underlag?
Om svaret är "mestadels asfalt" så skulle jag välja den sko som har mest DÄMPNING (inte nödvändigtvis mest pronationsstöd alltså) och om
Jag älskar mina Asics GT 2150 men jag tänker basera mitt råd på ditt svar på frågan: Vad ska du löpa på för underlag?
Om svaret är "mestadels asfalt" så skulle jag välja den sko som har mest DÄMPNING (inte nödvändigtvis mest pronationsstöd alltså) och om
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 17:31Tar ditt reflektion i beaktande Jessie. För, jo, det blir tyvärr en hel del asfalt, trots att jag egentligen föredrar att springa i skogen.
Tar ditt reflektion i beaktande Jessie. För, jo, det blir tyvärr en hel del asfalt, trots att jag egentligen föredrar att springa i skogen.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 18:57ååååhh, vilka fina!!!
Du KAN kanske köpa båda? Jag har två par jag växlar mellan!
🙂
ååååhh, vilka fina!!!
Du KAN kanske köpa båda? Jag har två par jag växlar mellan!
🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 19:04"ååååhh, vilka fina!!!"
Ja, visst är de! 🙂
"Du KAN kanske köpa båda?" Inled mig inte i frestelse! 😉 (Men tanken har föresvävat mig också... Sambon spände dock blicken i mig och skakade på huvudet... *s*) Jag _har_ fö. köpt båda redan, men ett par ska
"ååååhh, vilka fina!!!"
Ja, visst är de! 🙂
"Du KAN kanske köpa båda?" Inled mig inte i frestelse! 😉 (Men tanken har föresvävat mig också... Sambon spände dock blicken i mig och skakade på huvudet... *s*) Jag _har_ fö. köpt båda redan, men ett par ska
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 20:12Svårt när man blir förälskad i skor (H:) .... lycka till!!
😀
Svårt när man blir förälskad i skor (H:) .... lycka till!!
😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:51Varför tittade jag på bilderna?? Nu kom jag ju på att jag nog MÅSTE åka och prova lite nya löpardojjor (och de där Nikeskorna var sjukt snygga och borde därför sitta som en smäck på mina fötter, för det ääär väl så det funkar va? 😉 ).
Varför tittade jag på bilderna?? Nu kom jag ju på att jag nog MÅSTE åka och prova lite nya löpardojjor (och de där Nikeskorna var sjukt snygga och borde därför sitta som en smäck på mina fötter, för det ääär väl så det funkar va? 😉 ).
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 08:51Nu vet jag inte vilka förutsättningar du har men det är inte fel att ha olika modeller att växla mellan.
Nu vet jag inte vilka förutsättningar du har men det är inte fel att ha olika modeller att växla mellan.