Quote from Susan Hartley on 2 April 2011, 16:26Susanne: Men det är ju lätt att glömma vilken dag som är den sista för öppet köp. 🙂
Susanne: Men det är ju lätt att glömma vilken dag som är den sista för öppet köp. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 16:31Jag vet Johanna; jag gör allt för att förtränga det! 😉
Jag vet Johanna; jag gör allt för att förtränga det! 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 18:00Skogsskor och asfaltskor är rätt trevligt att ha ...
(Skosamlaren)
Skogsskor och asfaltskor är rätt trevligt att ha ...
(Skosamlaren)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 18:05Och ett par med metalldubbar...
Och ett par med metalldubbar...
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 18:06Exactemente!
Exactemente!
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 18:17Och "Full-rulle-skor" 🙂
Och "Full-rulle-skor" 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 18:25http://www.loplabbet.se/store/mizuno-wave-elixir-6-dam.html
Jag föll för de här för ett tag sedan. Men... nu matchar ju inte kläderna denna nya färgkombination... *hoppsan* MÅSTE nog shoppa en ny topp... 😀 😀
http://www.loplabbet.se/store/mizuno-wave-elixir-6-dam.html
Jag föll för de här för ett tag sedan. Men... nu matchar ju inte kläderna denna nya färgkombination... *hoppsan* MÅSTE nog shoppa en ny topp... 😀 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 11:51Anna: Men så det kan bli! 😉
Har inte riktigt funderat klart, men börjat fundera på att behålla båda. Vill dock testa resonemanget lite på er, mer erfarna.
Det ser ut som om Asics-skorna får stanna i vilket fall som hellst. De såg väldigt bra ut på "löpf
Anna: Men så det kan bli! 😉
Har inte riktigt funderat klart, men börjat fundera på att behålla båda. Vill dock testa resonemanget lite på er, mer erfarna.
Det ser ut som om Asics-skorna får stanna i vilket fall som hellst. De såg väldigt bra ut på "löpf
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 12:33Du har många pusselbitar rätt, och nån pusselbit fel.
Först, pronation är inget du ska bli av med, det är din stötdämpning där fot och underben samarbetar. Skor med pronationsstöd sabbar oftast den funktionen. Så neutrala är det de flesta borde springa i
Du har många pusselbitar rätt, och nån pusselbit fel.
Först, pronation är inget du ska bli av med, det är din stötdämpning där fot och underben samarbetar. Skor med pronationsstöd sabbar oftast den funktionen. Så neutrala är det de flesta borde springa i
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:35Men du Peter... för oss som inte ÄR barfotasektmedlemmar med fullfjädrat POSE-syndrom kanske det kan vara okej att gå på tillverkarnas rekommendationer ändå? Snääälla? 😉
Susanne: Om du gillar hur Asics modeller passar på din fot så kan du ju gå ner på n
Men du Peter... för oss som inte ÄR barfotasektmedlemmar med fullfjädrat POSE-syndrom kanske det kan vara okej att gå på tillverkarnas rekommendationer ändå? Snääälla? 😉
Susanne: Om du gillar hur Asics modeller passar på din fot så kan du ju gå ner på n