Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:16I detta fallet ifrågasatte du om Vartofta är seriös.
I detta fallet ifrågasatte du om Vartofta är seriös.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:24Ska jag tolka det som att däcken inte gör någon skillnad i det givna fallet, då Vartofta är seriös? Det var det enda jag ville veta.
Ska jag tolka det som att däcken inte gör någon skillnad i det givna fallet, då Vartofta är seriös? Det var det enda jag ville veta.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:28Jag har varken kört på ultra sport eller dina hjul.
Men du lyfte in att Vartofta är (o)seriös och han har förhoppningsvis sett både dina hjul och provat ultra sport.
Jag har varken kört på ultra sport eller dina hjul.
Men du lyfte in att Vartofta är (o)seriös och han har förhoppningsvis sett både dina hjul och provat ultra sport.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:34Jag tyckte det var en konstig kommentar av mannen. Det är förresten han själv som sålt de dåliga hjulen till mig.
Jag tyckte det var en konstig kommentar av mannen. Det är förresten han själv som sålt de dåliga hjulen till mig.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:35De ingick väl i en cykel av det billigare slaget?
De ingick väl i en cykel av det billigare slaget?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:39De ingick i en cykel som han byggde.
De ingick i en cykel som han byggde.
Quote from j sollerman on 11 June 2010, 14:28Samma däck sen 2006?! De säger nog mer om dig än däcken..
Samma däck sen 2006?! De säger nog mer om dig än däcken..
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 15:14Kalle - vad kan man utläsa om en person baserat på hans senaste däckbyte?
Kalle - vad kan man utläsa om en person baserat på hans senaste däckbyte?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 15:26Hur mycket man cyklar står väl i nära kontakt med hur mycket känsla man får för däckens olika egenskaper.
Hur mycket man cyklar står väl i nära kontakt med hur mycket känsla man får för däckens olika egenskaper.
Quote from j sollerman on 11 June 2010, 15:57Att han inte kör speciellt många mil per säsong.
Att han inte kör speciellt många mil per säsong.