Quote from Berit Bengtson on 11 June 2010, 16:43Tomas Hektor undrade:
> Kan man vänta sig någon anmärkningsvärd förbättring
> om man sätter på gp4000sDet beror på, bla vilka däck som sitter på nu.
Men som redan har svarats här kommer det med all sannolikhet att KÄNNAS annorlunda (dvs bättre).Och o
Tomas Hektor undrade:
> Kan man vänta sig någon anmärkningsvärd förbättring
> om man sätter på gp4000s
Det beror på, bla vilka däck som sitter på nu.
Men som redan har svarats här kommer det med all sannolikhet att KÄNNAS annorlunda (dvs bättre).
Och o
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 16:53Haha ja du Kalle jag ska väl erkänna att det finns många mer seriösa cyklister än mig som också cyklar fler mil än mig. Tog en titt i din kalender och kan konstatera att jag trots mina få mil håller samma tempo (ensam) som du och din cykelklubb gör.
Haha ja du Kalle jag ska väl erkänna att det finns många mer seriösa cyklister än mig som också cyklar fler mil än mig. Tog en titt i din kalender och kan konstatera att jag trots mina få mil håller samma tempo (ensam) som du och din cykelklubb gör.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:01De kör intervaller?
De kör intervaller?
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:03Förhoppningsvis! men med tanke på sträckan känns det inte rimligt.
Förhoppningsvis! men med tanke på sträckan känns det inte rimligt.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:09Men 12 mil med inlagda intervaller är väl helt normalt?
Hade det varit 18-20 mil så hade det kanske varit slitsamt.
Men 12 mil med inlagda intervaller är väl helt normalt?
Hade det varit 18-20 mil så hade det kanske varit slitsamt.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:17Jag vet inte. Cyklar som sagt inte med klubb dvs. klunga. Ensam är intervaller rätt jobbigt på tolvmilarundor. Borde inte intervaller göra så att snitthastigheten ökar? Ofta kör man längre tid i hög hastighet än i lugn och däremellan ligger man väl runt 3
Jag vet inte. Cyklar som sagt inte med klubb dvs. klunga. Ensam är intervaller rätt jobbigt på tolvmilarundor. Borde inte intervaller göra så att snitthastigheten ökar? Ofta kör man längre tid i hög hastighet än i lugn och däremellan ligger man väl runt 3
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:20Testa, så får du se om din fart ökar på ett intervallpass.
Testa, så får du se om din fart ökar på ett intervallpass.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:22Haha okej! Sak samma egentligen. Jag har cyklat en hel del och mina däck har aldrig gått sönder, då tyckte Kalle att jag cyklade för lite för att uttrycka mig om däckskvalitet. Vi får väl vänta och se om han kommenterar och säger om det är intervaller ell
Haha okej! Sak samma egentligen. Jag har cyklat en hel del och mina däck har aldrig gått sönder, då tyckte Kalle att jag cyklade för lite för att uttrycka mig om däckskvalitet. Vi får väl vänta och se om han kommenterar och säger om det är intervaller ell
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:30För att återgå till TS ursprungsfråga kan jag konstatera att jag upplevde en klar skillnad i åkkänsla när jag bytte från "originaldäck" (Maxxis Detonator) till GP4000S på min instegsracer med hjul som de flesta cyklister inte skulle ha på sin fyllehoj 🙂
För att återgå till TS ursprungsfråga kan jag konstatera att jag upplevde en klar skillnad i åkkänsla när jag bytte från "originaldäck" (Maxxis Detonator) till GP4000S på min instegsracer med hjul som de flesta cyklister inte skulle ha på sin fyllehoj 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 17:34Kalle, har lite svårt att se vad det har med diskussionen att göra.
Kalle, har lite svårt att se vad det har med diskussionen att göra.