Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 13:22För allt i värden CYKLA inte på trottoaren, på gåbanor ( som står bilden om en gubbe på marken) . VI joggare/ gående vill lysna på musik när vi springer och vill inte vara rädda på vår egna vägar , dessutom det finns en del människor som hör dåligt men än
För allt i värden CYKLA inte på trottoaren, på gåbanor ( som står bilden om en gubbe på marken) . VI joggare/ gående vill lysna på musik när vi springer och vill inte vara rädda på vår egna vägar , dessutom det finns en del människor som hör dåligt men än
Quote from Rasmus Olsson on 18 December 2012, 13:24Självklart inte!
Men nu har politiker och tjänstemän i våra kommuner i mångt och mycket bestämt att vi ska cykla bland gående, lekande barn, löpare osv. Därför bör du inte ha musik på, utan du kan höra om det kommer en cyklist. Är du ute i trafiken som l
Självklart inte!
Men nu har politiker och tjänstemän i våra kommuner i mångt och mycket bestämt att vi ska cykla bland gående, lekande barn, löpare osv. Därför bör du inte ha musik på, utan du kan höra om det kommer en cyklist. Är du ute i trafiken som l
Quote from Rasmus Olsson on 18 December 2012, 13:27Men samtidigt vill jag då uppmana alla löpare, gående osv, att INTE gå i dedikerade cykelbanor. Och ska ni korsa en sån, VRID på huvudet INNAN ni korsar vägen. Vi kan ju komma i samma hastighet som en bil!
Verkar vara fel på folks nackmuskler idag, verka
Men samtidigt vill jag då uppmana alla löpare, gående osv, att INTE gå i dedikerade cykelbanor. Och ska ni korsa en sån, VRID på huvudet INNAN ni korsar vägen. Vi kan ju komma i samma hastighet som en bil!
Verkar vara fel på folks nackmuskler idag, verka
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 13:27Ok kör på mig då för att jag kan inte sluta lysna på musik och vill njuta av livet!
Ok kör på mig då för att jag kan inte sluta lysna på musik och vill njuta av livet!
Quote from Rasmus Olsson on 18 December 2012, 13:56Ingen som far för avsikt att köra på dig. Men ska du vara i trafiken har du en skyldighet att att ha koll på den.
Ingen som far för avsikt att köra på dig. Men ska du vara i trafiken har du en skyldighet att att ha koll på den.
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 14:49fint resonemang violetta... inte ska du behöva göra något..
fint resonemang violetta... inte ska du behöva göra något..
Quote from Sandra Näslund on 19 December 2012, 22:13...troll...?
...troll...?
Quote from Funbeat user on 20 December 2012, 21:11Troll? Nä ego. Och som en polar brukar säga.
"Det gör inte mindre ont att bli påkörd bara för att man har "rätt""
Vänligen
P.
Troll? Nä ego. Och som en polar brukar säga.
"Det gör inte mindre ont att bli påkörd bara för att man har "rätt""
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 08:10"Ingen som far för avsikt att köra på dig. Men ska du vara i trafiken har du en skyldighet att att ha koll på den. "
Eller som den stora poet Is Tärning sa:
"You better check yourself, before you wreck yourself"Sen sa ju iofs Ludacris "Move bitch, get
"Ingen som far för avsikt att köra på dig. Men ska du vara i trafiken har du en skyldighet att att ha koll på den. "
Eller som den stora poet Is Tärning sa:
"You better check yourself, before you wreck yourself"
Sen sa ju iofs Ludacris "Move bitch, get