Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 10:01"Ha ha ha...vem är Isaksson?
Det tycker jag var roligt. Önskar oxå att jag inte visste vem det är."Helt ärligt. Vem fan är denne Isaksson. Bör man känna till honom som medelålders "svenne", eller?
Är jag bara lyckligt ovetande. Kan ju alltid hoppas på
"Ha ha ha...vem är Isaksson?
Det tycker jag var roligt. Önskar oxå att jag inte visste vem det är."
Helt ärligt. Vem fan är denne Isaksson. Bör man känna till honom som medelålders "svenne", eller?
Är jag bara lyckligt ovetande. Kan ju alltid hoppas på
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 10:06Att köra på ett led är OK men när ska någon kunna köra om ledet och samtidigt inte bryta ledet eller utsätta deltagarna för fara.
Omkörning får endast ske vid fri sikt och utan att utsätta andra för fara. Det är med andra ord vänster sida av vägen som sk
Att köra på ett led är OK men när ska någon kunna köra om ledet och samtidigt inte bryta ledet eller utsätta deltagarna för fara.
Omkörning får endast ske vid fri sikt och utan att utsätta andra för fara. Det är med andra ord vänster sida av vägen som sk
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 10:13"6 § En trafikant får inte bryta eller på annat sätt hindra en militärkolonn, en kolonn av fordon som tillhör den kommunala organisationen för räddningstjänst, en grupp av barn under ledares uppsikt, ett begravningsfölje eller någon annan procession. Föro
"6 § En trafikant får inte bryta eller på annat sätt hindra en militärkolonn, en kolonn av fordon som tillhör den kommunala organisationen för räddningstjänst, en grupp av barn under ledares uppsikt, ett begravningsfölje eller någon annan procession. Föro
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2012, 10:26Alla är vi väl barn som är ute och har kul?!
Alla är vi väl barn som är ute och har kul?!
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 10:55Ja visst är det så. Och folk brukar ju säga att jag bara är ute i skogen och "leker" krig hela dagarna 😉
Vänligen
P.
Ja visst är det så. Och folk brukar ju säga att jag bara är ute i skogen och "leker" krig hela dagarna 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 11:20Nej, jag tror väldigt få har koll på reglerna när det gäller kolonner korteger, jag har hört det av min far som hade skäl att ha koll på det, men det var inget som lärdes utpå körskolan precis, i samband med att vi åkte i en begravningskortege, något folk
Nej, jag tror väldigt få har koll på reglerna när det gäller kolonner korteger, jag har hört det av min far som hade skäl att ha koll på det, men det var inget som lärdes utpå körskolan precis, i samband med att vi åkte i en begravningskortege, något folk
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 11:28Jag fick lära mig om det i lumpen.
Jag fick lära mig om det i lumpen.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 12:29Andelen av befolkningen och bilförarna som gjort lumpen är i avtagande.
Andelen av befolkningen och bilförarna som gjort lumpen är i avtagande.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 12:36Att bilister kör vårdslöst och utan respekt för cyklister är ett betydligt större problem än att cyklister cyklar för nära varandra.
Att bilister kör vårdslöst och utan respekt för cyklister är ett betydligt större problem än att cyklister cyklar för nära varandra.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 13:20P.:
Det är skillnad på kollon och kolonn. De förra har inte på vägen att göra.
P.:
Det är skillnad på kollon och kolonn. De förra har inte på vägen att göra.