Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 14:17Jodå om de har cykelutflykt 😉
Jodå om de har cykelutflykt 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 16:57Sedan finns det Colon också.
Sedan finns det Colon också.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 18:22Patrik Isaksson är en sådan där härlig grillamedmysigstickigolle artist som får mig att bli arg och irriterad trots att jag aldrig mött karln, vet något om honom som väcker sådana känslor eller gjort mig något.
Han är lite på dekis från sina fornstora dag
Patrik Isaksson är en sådan där härlig grillamedmysigstickigolle artist som får mig att bli arg och irriterad trots att jag aldrig mött karln, vet något om honom som väcker sådana känslor eller gjort mig något.
Han är lite på dekis från sina fornstora dag
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 19:02P.:
Det är skillnad på kollon och kolonn. De förra har inte på vägen att göra.Det vet jag inget om jag gör bara som jag blir tillsagd;)
Vänligen
P.
P.:
Det är skillnad på kollon och kolonn. De förra har inte på vägen att göra.
Det vet jag inget om jag gör bara som jag blir tillsagd;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:33Patrik Isaksson är ju inte bara grillamedmysigstickigolle artist. Han är dessutom måltavla för allas gemensamma vilja att vilja vara unika nog att tycka illa om det som är grillamedmysigstickigolle. Lite som Takida fast lite mer svärmorsdröm.
Patrik Isaksson är ju inte bara grillamedmysigstickigolle artist. Han är dessutom måltavla för allas gemensamma vilja att vilja vara unika nog att tycka illa om det som är grillamedmysigstickigolle. Lite som Takida fast lite mer svärmorsdröm.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 08:37+1 på den Per 🙂
+1 på den Per 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 20:57Takida är det dom som gör ballader och där sångaren sjunger lite förmycket nasalt?
Takida är det dom som gör ballader och där sångaren sjunger lite förmycket nasalt?
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 23:27Takida är som Sveriges svar på nickelback...
Takida är som Sveriges svar på nickelback...
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 11:23Takida är svergies bästa rockband 😀
Takida är svergies bästa rockband 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:23Återgå till ämnet tack.
Återgå till ämnet tack.