Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 12:29Många som var bittra i dagens NWT. Segraren i damklassen, Linn Nilsson var det. Och hur kan man vara bitter när man kom först kan man undra? Jo hon sprang lite fel. OK Tyr får väl hjälpa till där. Karlstad CX verkar ju gått som tåget, typ. Men det cyklade
Många som var bittra i dagens NWT. Segraren i damklassen, Linn Nilsson var det. Och hur kan man vara bitter när man kom först kan man undra? Jo hon sprang lite fel. OK Tyr får väl hjälpa till där. Karlstad CX verkar ju gått som tåget, typ. Men det cyklade
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 13:03Elin: Jag hörde den storyn för första gången så sent som i fredags. Av den personen som sprang först i ledet!
Elin: Jag hörde den storyn för första gången så sent som i fredags. Av den personen som sprang först i ledet!
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 13:45I stort sett samtliga snabba motionärer inklusive dameliten sprang fel. Markeringen efter nedförsbacken fanns inte eller var av så det blev naturligt att fortsätta mot Trossnäs. Herreliten tror jag hade markering eller var mer uppmärksamma men från placer
I stort sett samtliga snabba motionärer inklusive dameliten sprang fel. Markeringen efter nedförsbacken fanns inte eller var av så det blev naturligt att fortsätta mot Trossnäs. Herreliten tror jag hade markering eller var mer uppmärksamma men från placer
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 17:00Jag filmade hela banan och att den skulle vara dåligt markerad håller jag och dom som sett filmen inte med om, på platsen där det sprangs fel så är det heldragna ATA band på båda sidor genom skogen , när man sneddar ner mot stigen ca: 60 grader åt höger s
Jag filmade hela banan och att den skulle vara dåligt markerad håller jag och dom som sett filmen inte med om, på platsen där det sprangs fel så är det heldragna ATA band på båda sidor genom skogen , när man sneddar ner mot stigen ca: 60 grader åt höger s
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 18:48Torbjörn - Finns denna video uppladdad någonstans att se? Är intresserad av att se loppet, inte bara för att se just detta men gillar att titta på folk som filmat lopp i allmänhet 🙂
Torbjörn - Finns denna video uppladdad någonstans att se? Är intresserad av att se loppet, inte bara för att se just detta men gillar att titta på folk som filmat lopp i allmänhet 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 21:37Den kommer när snart hoppas jag.
Den kommer när snart hoppas jag.
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 09:04Kan ju annars se det som man får mer valuta/löpning för pengarna. =)
Kan ju annars se det som man får mer valuta/löpning för pengarna. =)
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 11:46Ingen som reklamerat tävlingen, om man är missnöjd med en vara som inte håller så borde man reklamera, klaga hos Sverker på Plus.
Ingen som reklamerat tävlingen, om man är missnöjd med en vara som inte håller så borde man reklamera, klaga hos Sverker på Plus.