Quote from Guest on 10 November 2009, 08:44En funktion som saknas i många forum men är guld värd i de forum där det finns. En möjlighet att dölja en användares inlägg i trådarna så man slipper se skiten de spyr ur sig över allt.
Funktionen skall naturligtvis vara individuell så att jag kan ha min
En funktion som saknas i många forum men är guld värd i de forum där det finns. En möjlighet att dölja en användares inlägg i trådarna så man slipper se skiten de spyr ur sig över allt.
Funktionen skall naturligtvis vara individuell så att jag kan ha min
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 08:54+1
+1
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:01+1
+1
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 09:02Funkar det verkligen? Jag menar blir inte diskussionerna där en spärrad användare lagt inlägg ganska konstig om nån svarar på dessa?
Funkar det verkligen? Jag menar blir inte diskussionerna där en spärrad användare lagt inlägg ganska konstig om nån svarar på dessa?
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:03jag tycker också det låter skitkonstigt men jag behöver ju inte spärra nån, så kan de som vill ha konstiga trådar där man missförstår vem svaret är till?
jag tycker också det låter skitkonstigt men jag behöver ju inte spärra nån, så kan de som vill ha konstiga trådar där man missförstår vem svaret är till?
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:03Tänkte inte på det.
Klart som korvspad att det blir väldigt rörigt att läsa dessa trådar.
Tänkte inte på det.
Klart som korvspad att det blir väldigt rörigt att läsa dessa trådar.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:05Inte säkert att det blir rörigt. Jag tror nämligen att många kommer spärra samma personer och därmed får dessa troll inga svar.
Inte säkert att det blir rörigt. Jag tror nämligen att många kommer spärra samma personer och därmed får dessa troll inga svar.
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 09:06Det tror inte jag
Det tror inte jag
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 09:06Bonusfunktion: visa enskilt meddelande från spärrad användare. På så vis kan man avspärra ett enskilt inlägg för att få den kontext som eventuellt behövs.
I många fall skulle detta dock inte behöva användas.
Bonusfunktion: visa enskilt meddelande från spärrad användare. På så vis kan man avspärra ett enskilt inlägg för att få den kontext som eventuellt behövs.
I många fall skulle detta dock inte behöva användas.
Quote from Bjarne Lewin on 10 November 2009, 09:13+1
Fast just nu tycker jag att alla sköter sig.
Tycker man att ngn tråd blir konstig är det ju bara att släppa sina spärrar och läsa om 🙂
+1
Fast just nu tycker jag att alla sköter sig.
Tycker man att ngn tråd blir konstig är det ju bara att släppa sina spärrar och läsa om 🙂