Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDölja användare?
You need to log in to create posts and topics.

Jag är inte så säker på denna funktion, men helt klart är ju att vissa väljer att gå ur Funbeat pga av andra personer här på Funbeat, så nåt sätt att kunna ignorera folk man inte gillar är kanske bra för att få folk att stanna kvar här.

En bonus med föreslagen funktionalitet: man skulle slippa notifieras om, och därmed lockas att öppna, en oläst diskussion där det tillagda innehållet inte nödvändigtvis tillfört ämnet i fråga särskilt mycket.

Jag förmodar att jag inte är ensam om att suc

Förslaget har varit uppe flera gånger tidigare och jag tycker ff det är bra, för att inte säga nödvändigt.

Jag skulle kunna tänka mig att slippa se en viss persons trådstarter. Om nån annan startat en tråd och person X svarar i den hoppar jag över det svaret och hoppas att nån annan svarar vettigare så att tråden fortfarande är värd att läsa. Ser jag att så in

Eller så kan man flagga inlägget som "opassande" eller vad de brukar ha på vissa forum. Har ett inlägg fått fler än 5 flagr, skickas en varning till personen som ombeds att skärpa till sig och skulle den personen få X antal inlägg flaggade, blir h*n block

Varje dag får jag x antal olästa diskussioner. Jag går då till listan över dessa och redan här markerar jag de jag inte vill läsa med "redan läst" eller "ointressant", vilket som nu passar bäst. Jag kanske startar med 20 olästa diskussioner men när jag gj

Fördelen med en sådan här funktion är att det är valfritt att använda den. Att den finns där gör inte att den stör eller påverkar trådens utseende för nån annan. Annars är jag väl också av uppfattningen att det bara är att ignorera det man inte är intress

Att det är valfritt är ju i och för sig sant. 🙂

Men om folk som inte ser vissa inlägg börjar missförstå diskussionen kan det verkligen urarta - och då påverkar det alla!

precis vad jag tänkte Christer, men jag fick inte ur mig orden på nåt bra sätt.