Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDölja användare?
You need to log in to create posts and topics.

Inlägget döljes bäst genom att meddelandet ersätts med "Inlägg från ignorerad användare. Klicka här för att läsa". Härefter bör läsaren vara medveten om att denne inte har läst hela konversationen, speciellt om diskussionen verkar bli osammanhängande.

Me

I dom forum jag sett det funkar det bra, ibland kan det kanske bli lite konstigt men då kan som sagt slå på inläggen igen.

Avsikten är att kunna spärra sådana som gör att trådarna blir konstiga tack vare deras svar, dvs troll främst. Deras inlägg brukar

Förslaget kan jag inte säga nåt om, eftersom alla har rätt att lämna förslag.

Däremot anser jag att föreslagen funktion är fullständigt onödig. Kan jag läsa förbi ett inlägg som av olika anledningar inte passar, kan alla. Uppstår nån inre konflikt kan ma

Skulle jag vara projektledare och förfoga över Olles tid så skulle jag definitivt prioritera andra saker!

Christer, jag håller med. Dock vet jag att folk valt att inte använda Funbeat pga personer de inte klarar av. För att alla ska kunna använda Funbeat kanske nåt sådant krävs. Alla klarar inte av att ignorera personer de inte tycker om.

PS. Jämför blockeringsfunktionaliteten på http://www.happymtb.org , den fungerar precis så som folk här har efterfrågat och vad jag kan se är den sajten inte funktionalitetsuppdaterad på länge. DS

Om man slutar använda en site för att man inte gillar en annan användare....är man inte lite känslig då? Jag håller med Sylvia.

Jo, men känsliga personer har väl rätt att få hänga här också?

Man kanske kunde göra så att trådstartaren kan välja bort vissa personer från att kunna delta i den aktuella diskutionen för att hålla ämnet "rent" så att säga...

Inte för att jag tror jag skulle använda denna möjlighet särskilt ofta (eller alls), men de

"För att alla ska kunna använda Funbeat kanske nåt sådant krävs."

Då blir väl inte FB till för alla? Inte som jag ser på det iaf.