Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 22:39Jag skulle uppskatta en blockera-användare-funktion här på FunBeat!
Jag skulle uppskatta en blockera-användare-funktion här på FunBeat!
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 22:41Hmmm
Hmmm
Quote from Therese Woodhill on 26 November 2009, 22:47Jag skulle inte vilja inskränka på yttrandefriheten.
Jag skulle inte vilja inskränka på yttrandefriheten.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 22:52Alla får yttra sig, men man kanske vill slippa se det värsta skräpet, och påhoppen!
Alla får yttra sig, men man kanske vill slippa se det värsta skräpet, och påhoppen!
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 00:01Man inskränker ingen yttrandefrihet. Yttrandefrihet har ingenting med att tvinga folk att lyssna på vad skit som helst.
/Fredrik
Man inskränker ingen yttrandefrihet. Yttrandefrihet har ingenting med att tvinga folk att lyssna på vad skit som helst.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 00:06"Dölja användare"...hur ska man då få alla kuliga påhoppen då från sådana som man kan kontra på alt be om ursäkt till i deras privata sfärer..????????;););)
"Dölja användare"...hur ska man då få alla kuliga påhoppen då från sådana som man kan kontra på alt be om ursäkt till i deras privata sfärer..????????;););)
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 05:50Skruva ned ljudet om det är mycket oväsen.
Skruva ned ljudet om det är mycket oväsen.
Quote from Elias Engqvist on 27 November 2009, 08:06Det är ingen som tvingar dig Fredrik.
Det är ingen som tvingar dig Fredrik.