Quote from Catharina Brattlin on 12 November 2009, 22:25Så sant som det är sagt, Rolf! (L)
Så sant som det är sagt, Rolf! (L)
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 12:55Citat:
En funktion som saknas i många forum men är guld värd i de forum där det finns. En möjlighet att dölja en användares inlägg i trådarna så man slipper se skiten de spyr ur sig över allt.Funktionen skall naturligtvis vara individuell så att jag kan
Citat:
En funktion som saknas i många forum men är guld värd i de forum där det finns. En möjlighet att dölja en användares inlägg i trådarna så man slipper se skiten de spyr ur sig över allt.
Funktionen skall naturligtvis vara individuell så att jag kan
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 14:07Det bästa är kanske att göra en pykologiskt utvärdering om individen klarar av att vara i nätets minfält. Alla verkar inte klara av verkligheten.
Det bästa är kanske att göra en pykologiskt utvärdering om individen klarar av att vara i nätets minfält. Alla verkar inte klara av verkligheten.
Quote from Jonny Persson on 13 November 2009, 15:10Det är en suverän idé. Det kommer bli väldigt intressanta diskussioner när folk skriver svarsinlägg men bara läst delar av det som redan är skrivet. Kaos är granne med gud.
Vid närmare eftertanke kanske det inte blir så stor skillnad mot idag...
Det är en suverän idé. Det kommer bli väldigt intressanta diskussioner när folk skriver svarsinlägg men bara läst delar av det som redan är skrivet. Kaos är granne med gud.
Vid närmare eftertanke kanske det inte blir så stor skillnad mot idag...
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 15:12Vems verklighet? Det bästa är kanske att rensa bort kommentarer som inte har med sakfrågan att göra. Somliga tycks ha väldigt svårt att hålla sig till ämnet i vissa trådar. 😉 Aj,aj aj, nu är jag en sådan där jeppe som använder föraktliga smileys och som
Vems verklighet? Det bästa är kanske att rensa bort kommentarer som inte har med sakfrågan att göra. Somliga tycks ha väldigt svårt att hålla sig till ämnet i vissa trådar. 😉 Aj,aj aj, nu är jag en sådan där jeppe som använder föraktliga smileys och som
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 16:44(t+) igen Rolf
Jag tycker snarare så att de som hela tiden måste göra sig lustiga på andras bekostnad är de som borde göra en psykologisk utvärdering.
(t+) igen Rolf
Jag tycker snarare så att de som hela tiden måste göra sig lustiga på andras bekostnad är de som borde göra en psykologisk utvärdering.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:21Jag bjuder på det!!
Jag bjuder på det!!
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:39Jag skulle gärna ha en filterfunktion! Idagsläget finns två personer som jag mer än gärna skulle blocka rakt av! Den ena är iofs reltivt lätt att undvika, det är bara att snabbt markera personens trådar som ointressanta (MEN det skulle vara skönt att slip
Jag skulle gärna ha en filterfunktion! Idagsläget finns två personer som jag mer än gärna skulle blocka rakt av! Den ena är iofs reltivt lätt att undvika, det är bara att snabbt markera personens trådar som ointressanta (MEN det skulle vara skönt att slip
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 10:47Jag skulle väl vilja moderera min uppfattning såtillvida att jag tror att den enkel blockning/dölj kanske inte är optimal, av skäl som har framförts tidigare, men att man kanske ändå borde fundera lite på vilka mekanismer för social kontroll man har. Just
Jag skulle väl vilja moderera min uppfattning såtillvida att jag tror att den enkel blockning/dölj kanske inte är optimal, av skäl som har framförts tidigare, men att man kanske ändå borde fundera lite på vilka mekanismer för social kontroll man har. Just
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 10:59Fredrik
Du tar upp att forumet skulle kunna ha ett röstningsförfarande. Det där kan slå helt fel, jag har sett det på andra forum där den funktionen snabbt plockades bort.
Det blir lätt så att ett "innegäng" av redan etablerade användare hissar varandra
Fredrik
Du tar upp att forumet skulle kunna ha ett röstningsförfarande. Det där kan slå helt fel, jag har sett det på andra forum där den funktionen snabbt plockades bort.
Det blir lätt så att ett "innegäng" av redan etablerade användare hissar varandra