Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:05Vad talar det om?
Vad talar det om?
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:29Är det inte jobbigt att vara allvarlig?
Lite KBT hade inte skadat de mest allvarsammast.
Är det inte jobbigt att vara allvarlig?
Lite KBT hade inte skadat de mest allvarsammast.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:32... eller de minst.
... eller de minst.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:33Detta ser jag mycket allvarligt på.
Detta ser jag mycket allvarligt på.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:41Vissa kanske vill ta funbeats forum på allvar. Ska de då inte få göra det utan att behöva bli retade? För mig finns inga dumma frår, bara dumma svar. Hur ska jag kunna få veta nåt om jag inte vågar fråga? Trodde Funbeat fanns till för alla, inklusive nybö
Vissa kanske vill ta funbeats forum på allvar. Ska de då inte få göra det utan att behöva bli retade? För mig finns inga dumma frår, bara dumma svar. Hur ska jag kunna få veta nåt om jag inte vågar fråga? Trodde Funbeat fanns till för alla, inklusive nybö
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:50Återigen: det handlar om att filtrera bort skräp.
Jämför med skräppost-filter: samma anledning, liknande princip, mindre skala. Visst tål jag att få förslag om könsdels-förstoring och tveksamma investeringar, men mitt liv blir en liten smula ljusare utan
Återigen: det handlar om att filtrera bort skräp.
Jämför med skräppost-filter: samma anledning, liknande princip, mindre skala. Visst tål jag att få förslag om könsdels-förstoring och tveksamma investeringar, men mitt liv blir en liten smula ljusare utan
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 09:05Vilken tur att du är på FB. Här handlar 90% om kroppsdelsminskning och den enda tillåtna reklamen är Olles.
Vilken tur att du är på FB. Här handlar 90% om kroppsdelsminskning och den enda tillåtna reklamen är Olles.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 19:36Rolf; (t+)
Rolf; (t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 20:21...(t+)
...(t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 22:22Rolf (t+)
Och man lär så länge man lever som väl är.
Rolf (t+)
Och man lär så länge man lever som väl är.