Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 11:05Jag håller helt med dig och jag menar inte att det är en självklar eller enkel lösning på nåt sätt. Det är därför det vore intressant med faktiska exempel på platser där man upplever att *nån form* av social kontroll fungerar. Förvisso är också skräckexem
Jag håller helt med dig och jag menar inte att det är en självklar eller enkel lösning på nåt sätt. Det är därför det vore intressant med faktiska exempel på platser där man upplever att *nån form* av social kontroll fungerar. Förvisso är också skräckexem
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 17:22Modererade forum funkar för det mesta rätt bra om det är bra moderatorer. Filterfunktionen är dock bland det mer smarta och effektiva jag sett.
Trollet/trollen har en tendens att droppa av eller ändra sig eftersom alla utom möjligen en liten fan-club fil
Modererade forum funkar för det mesta rätt bra om det är bra moderatorer. Filterfunktionen är dock bland det mer smarta och effektiva jag sett.
Trollet/trollen har en tendens att droppa av eller ändra sig eftersom alla utom möjligen en liten fan-club fil
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:15Många åsikter från väldigt färska medlemmar. Det finns 87000 till här.
Många åsikter från väldigt färska medlemmar. Det finns 87000 till här.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:16En del är väl segare att tjata ihjäl än andra.
En del är väl segare att tjata ihjäl än andra.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:18Jag tvivlar på att ni kan tjata ihjäl nån över internet.
Jag tvivlar på att ni kan tjata ihjäl nån över internet.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:20Vi? Såvitt jag har räknat ihop har nog du ledartröjan på den! 😀
Vi? Såvitt jag har räknat ihop har nog du ledartröjan på den! 😀
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:21Jag försöker inte ens.
Jag försöker inte ens.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:23Autodidakt! Grattis.
Autodidakt! Grattis.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:25Tackar, tackar. Alltid trevligt med uppskattning.
Tackar, tackar. Alltid trevligt med uppskattning.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 21:03Kanske krävs nya medlemmar för att peka ut sånt som inte fungerar. Enbart gamla medlemmar blir i längden sällan bra, oavsett om det gäller forum eller styrelser.
Men det är klart, det finns ju andra sajter sköta dagboken på när forumet ändå inte fungerar
Kanske krävs nya medlemmar för att peka ut sånt som inte fungerar. Enbart gamla medlemmar blir i längden sällan bra, oavsett om det gäller forum eller styrelser.
Men det är klart, det finns ju andra sajter sköta dagboken på när forumet ändå inte fungerar