Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:18Fredrik; glöm mitt inlägg - har bytt namn i det nu, jag läste snett...
Fredrik; glöm mitt inlägg - har bytt namn i det nu, jag läste snett...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:19En trådsskapare borde ändå kunna välja bort en "ovän" som vedebörande upplever medvetet går in och sabbar den nyskapade tråden.
Detta är i varje fall ett alternativ till helt låsta grupper som inte fungerar för den som söker kunskap om ett ämne, dessuto
En trådsskapare borde ändå kunna välja bort en "ovän" som vedebörande upplever medvetet går in och sabbar den nyskapade tråden.
Detta är i varje fall ett alternativ till helt låsta grupper som inte fungerar för den som söker kunskap om ett ämne, dessuto
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:20Samma argument användes på den site jag talar om men resultatet är för mig helt absurt!
Samma argument användes på den site jag talar om men resultatet är för mig helt absurt!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:29Trådskaparen äger frågan i tråden och har därför tolkningsföreträde i det avseendet, det finns inget absurt i detta!
Trådskaparen äger frågan i tråden och har därför tolkningsföreträde i det avseendet, det finns inget absurt i detta!
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2009, 13:32Vad är det för svårt att, som trådskapare, säga ifrån då, om man upplever att nån svarar helt åt skogen och medvetet förstör ens tråd?
Borde väl vara det absolut enklaste sättet?
Vad är det för svårt att, som trådskapare, säga ifrån då, om man upplever att nån svarar helt åt skogen och medvetet förstör ens tråd?
Borde väl vara det absolut enklaste sättet?
Quote from Jan Lundquist on 10 November 2009, 13:38Det tråkiga, Sylvia, är ju att det inte respekteras. Här råder ju anarki eftersom ingen modererar inläggen. Om en ignorerafunktion infördes tror jag att de som blir ignorerade kanske slutar med sina oegentligheter.
Jag tycker att för att den här sajten
Det tråkiga, Sylvia, är ju att det inte respekteras. Här råder ju anarki eftersom ingen modererar inläggen. Om en ignorerafunktion infördes tror jag att de som blir ignorerade kanske slutar med sina oegentligheter.
Jag tycker att för att den här sajten
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:42Att säga ifrån funkar i säkert 99 procent av fallen, men jag har sett exempel där detta inte fungerat.
Vi kan kalla det trådmobbing där nån öppnat flera trådar och där samma "ovän" varje gång direkt gått in med spydigheter och tråkningar, var på tråden s
Att säga ifrån funkar i säkert 99 procent av fallen, men jag har sett exempel där detta inte fungerat.
Vi kan kalla det trådmobbing där nån öppnat flera trådar och där samma "ovän" varje gång direkt gått in med spydigheter och tråkningar, var på tråden s
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 13:51Ursäkta en dum, men var finns alla dessa urspårade trådar och konflikter och mobbare?
Jag kommer spontant inte på några exempel.
Fast jag kanske bara har haft osedvanlig tur i mitt val av trådar att läsa.
Ursäkta en dum, men var finns alla dessa urspårade trådar och konflikter och mobbare?
Jag kommer spontant inte på några exempel.
Fast jag kanske bara har haft osedvanlig tur i mitt val av trådar att läsa.
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2009, 13:55Era upplevelser kan jag ju inte ta ifrån Er, men jag, som trådskapare (det händer faktiskt då och då) har aldrig upplevt att nån har gått in och förstört mina trådar. Jag har fått svar och tips på det jag undrar över. Generellt sett så verkar det funka så
Era upplevelser kan jag ju inte ta ifrån Er, men jag, som trådskapare (det händer faktiskt då och då) har aldrig upplevt att nån har gått in och förstört mina trådar. Jag har fått svar och tips på det jag undrar över. Generellt sett så verkar det funka så
Quote from j sollerman on 10 November 2009, 14:00Vad barnsliga vissa är!
Vad barnsliga vissa är!