Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDölja användare?
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan nånstans ändå förstå den här upprepningen och tycker att den fyller en
funktion. Man kan ha ett behov av att formulera en tanke för att göra den begriplig för sej själv. Då kan det bli att flera olika skriver ungefär samma om samma sak. Det är en

Yttrandefriheten å tryckfrihetsförordningen etc,etc....Det här var nog den BÄSTA tråden som jag läst under mitt dryga år på FunBeat.
Törs jag säga att jag läser rubbet av vad som skrivs i trådarna LÖPNING...!?
Vissa är inte så bra å vissa är urdåliga å an

Ja som sagt,,,för mig personligen är det inget större problem att markera trådar som ointressanta, och vips så slipper jag se dem mer 😀
Men för den som ständigt får sina trådar sabbade så kan jag förstå att önskemålet om att få äga sin egen tråd är störr

@bullen

Trevligt för dig, men det gör inte min läsning bättre 😉

Ja jag håller med bullen, den möjligheten varken censurerar eller hotar yttrandefriheten, inte heller premierar det åsiktssnobberi (som jag personligen tycker illa om), utan ger möjlighet att värna ett ämne i en tråd.
Det står var och en fritt att starta

Med tanke på dagens forskningsrapport så borde fler satsa på kolhydratrik kost.
Då blir ni inte så sura och vresiga.

Alternativet är att starta slutna grupper med namn som "Vi nöjda Garminägare" eller "Canyonägare med cykel". De blir inte så månghövdade

För ett tag sedan var det en enkät här på Funbeat som handlade om vilka pulsklockor folk hade och om man nöjd.

Den borde du David läsa.
NOGA

Ja, det har jag gjort och blivit förvånad över hur många som är sura och ändå hävdar att de är nöjda.

Hur menar du?
Sade du inte att det skulle vara få nöjda Garminägare i ditt förra inlägg?
Menar du att det är många nöjda Garminägare?

Erik: Ja mitt inlägg var mer riktat till dem som är emot funktionen 🙂