Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 14:08Alla har vi nog olika personliga erfarenheter av hur vi upplever oss behandlade av andra i trådarna, därför tycker jag det vore en bra funktion som var och en själv kan bestämma om han/hon vill använda i sin tråd!
Själv har hitills aldrig känt ett person
Alla har vi nog olika personliga erfarenheter av hur vi upplever oss behandlade av andra i trådarna, därför tycker jag det vore en bra funktion som var och en själv kan bestämma om han/hon vill använda i sin tråd!
Själv har hitills aldrig känt ett person
Quote from Magnus Gelang on 10 November 2009, 14:10Jag känner igen diskussionen som AT beskriver (misstänker att vi tänker på samma forum). Jag är dock inte emot tanken att jag som trådstartare kan styra vilka som kan svara i min tråd.
Jag har sett flera trådar förstöras av icke-seriösa svar. Visst iblan
Jag känner igen diskussionen som AT beskriver (misstänker att vi tänker på samma forum). Jag är dock inte emot tanken att jag som trådstartare kan styra vilka som kan svara i min tråd.
Jag har sett flera trådar förstöras av icke-seriösa svar. Visst iblan
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 15:07Som förälder har man utvecklat den obeskrivligt fördelaktiga förmågan att selektera "intaget" sas.
Jag hör det jag vill, ser det jag vill och läser det jag vill 😉
Som förälder har man utvecklat den obeskrivligt fördelaktiga förmågan att selektera "intaget" sas.
Jag hör det jag vill, ser det jag vill och läser det jag vill 😉
Quote from Sissel Svanøe on 10 November 2009, 16:38När vi ändå är inne på blockerafunktion, så skulle jag gärna vilja ha en funktion i tävlingstrådarna som blockerar inlägg av typen "Åh, vad roligt det skulle vara att delta, men jag är: förkyld, har ont i foten, knät, huvudet, halsen, har tvättid, barn, h
När vi ändå är inne på blockerafunktion, så skulle jag gärna vilja ha en funktion i tävlingstrådarna som blockerar inlägg av typen "Åh, vad roligt det skulle vara att delta, men jag är: förkyld, har ont i foten, knät, huvudet, halsen, har tvättid, barn, h
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 16:50Maria: Stående ovationer!
BILD:http://www.galletly.at/images/applause.jpg
Maria: Stående ovationer!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 17:41Mycket bra inlägg av Maria!
Jag tycker det är häpnadsväckande att vissa har så höga tankar om sig själva, att de anser sig kunna diktera villkoren för vilka som ska få finnas på ett allmänt forum. Den enda gränssättning man kan ha beträffande vilka männi
Mycket bra inlägg av Maria!
Jag tycker det är häpnadsväckande att vissa har så höga tankar om sig själva, att de anser sig kunna diktera villkoren för vilka som ska få finnas på ett allmänt forum. Den enda gränssättning man kan ha beträffande vilka männi
Quote from Magnus Gelang on 10 November 2009, 17:49Miss Flugvikt: Jag har dock sett hur en person Y) sabbar för en specifik annan person (X) (nej jag var inte inblandad) i tråd efter tråd. Så jag kan förstå om person X i det läget skulle vilja ta bort möjligheten att svara för person Y. Alltså att Y inte
Miss Flugvikt: Jag har dock sett hur en person Y) sabbar för en specifik annan person (X) (nej jag var inte inblandad) i tråd efter tråd. Så jag kan förstå om person X i det läget skulle vilja ta bort möjligheten att svara för person Y. Alltså att Y inte
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:02Många kloka åsikter.
Jag har en liten invändning mot den där uppfattningen om att trådskapare äger en tråd.
Jag ser det inte så. Inte alls. Funbeat är ett grupparbete på lika villkor, vill man äga och kontrollera så gäller andra former. I grupparbetet f
Många kloka åsikter.
Jag har en liten invändning mot den där uppfattningen om att trådskapare äger en tråd.
Jag ser det inte så. Inte alls. Funbeat är ett grupparbete på lika villkor, vill man äga och kontrollera så gäller andra former. I grupparbetet f
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:04bullen71: Jag tycker att man ska kunna freda sin egen presentationssida - och det kan man också. Får man kommentarer på sina träningspass eller på ev blogginlägg och man inte gillar dem går de att radera. Men, om man i en diskussionstråd skulle börja utes
bullen71: Jag tycker att man ska kunna freda sin egen presentationssida - och det kan man också. Får man kommentarer på sina träningspass eller på ev blogginlägg och man inte gillar dem går de att radera. Men, om man i en diskussionstråd skulle börja utes
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 18:24Tänk vad många förståndiga tankar.
Tänk om alla hade samma erfarenheter, humor, humör eller för den delen (brist på) intelligens.
Hur skoj skulle det vara här?Poängen är trots allt att forumet är öppet för bra, dåliga, meningsfulla och även meningslösa
Tänk vad många förståndiga tankar.
Tänk om alla hade samma erfarenheter, humor, humör eller för den delen (brist på) intelligens.
Hur skoj skulle det vara här?
Poängen är trots allt att forumet är öppet för bra, dåliga, meningsfulla och även meningslösa