Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:07Nej, Sylvia. Fredrik vill kunna välja vilka användares inlägg han vill slippa *läsa*, oavsett i vilken tråd de är skrivna.
Alla får skriva vad de vill, var och en får filtrera bort de författare man vill låta bli att läsa.
Nej, Sylvia. Fredrik vill kunna välja vilka användares inlägg han vill slippa *läsa*, oavsett i vilken tråd de är skrivna.
Alla får skriva vad de vill, var och en får filtrera bort de författare man vill låta bli att läsa.
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 22:08Om du skulle skriva såna inlägg skulle vissa bli glada - och många ledsna!
Om du skulle skriva såna inlägg skulle vissa bli glada - och många ledsna!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:10De ledsna käkar redan LCHF, använder Garmin, ShimaNO eller kör Canyon.
De ledsna käkar redan LCHF, använder Garmin, ShimaNO eller kör Canyon.
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 22:11Dom riktigt ledsna äter upp sin garmin!
Dom riktigt ledsna äter upp sin garmin!
Quote from Magnus Gelang on 10 November 2009, 22:12Fredrik: Det som drabbar alla är följande:
Du ser inte inlägg skrivna av person XPerson A skriver en trådstart "jag vill kunna se vilka som besökt min sida"
Person X svarar på det (du ser inte svaret) "jo för vi vet ju alla att du har kontrollbehov"
Per
Fredrik: Det som drabbar alla är följande:
Du ser inte inlägg skrivna av person X
Person A skriver en trådstart "jag vill kunna se vilka som besökt min sida"
Person X svarar på det (du ser inte svaret) "jo för vi vet ju alla att du har kontrollbehov"
Per
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 22:15Och då kommer man att klicka för att se vad den ignorerade skrivit och det enda man uppnått är att man får klicka lite mer... Fast det är klart - det drabbar bara dom som vill censurera för sig själva, så jag bryr mig som sagt inte - försöker bara hjälpa
Och då kommer man att klicka för att se vad den ignorerade skrivit och det enda man uppnått är att man får klicka lite mer... Fast det är klart - det drabbar bara dom som vill censurera för sig själva, så jag bryr mig som sagt inte - försöker bara hjälpa
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2009, 22:15Aha, då uppfattade jag allt korrekt från början och tycker ff att funktionen inte bör finnas.
Även om vissa, som Du säger Christer, säkert gärna hade sett ... vid min nuna. 😉
Aha, då uppfattade jag allt korrekt från början och tycker ff att funktionen inte bör finnas.
Även om vissa, som Du säger Christer, säkert gärna hade sett ... vid min nuna. 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:15Sylvia du har fått svaret redan.
Naturligtvis ska det framgå att det finns ett dolt inlägg.
Jag fortsätter att skriva under mina inlägg. Om det är en stor irritationsfaktor så får du bara hoppa över mina inlägg i väntan på en filtreringsfunktion.
/Fred
Sylvia du har fått svaret redan.
Naturligtvis ska det framgå att det finns ett dolt inlägg.
Jag fortsätter att skriva under mina inlägg. Om det är en stor irritationsfaktor så får du bara hoppa över mina inlägg i väntan på en filtreringsfunktion.
/Fred
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:15bullen71: 10:33 lämnade undertecknad ett förslag på lösning till detta bekymmer. Det finns förmodligen både fler och bättre idéer.
bullen71: 10:33 lämnade undertecknad ett förslag på lösning till detta bekymmer. Det finns förmodligen både fler och bättre idéer.
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 22:16Nä, det sa jag inte att nån vill! Inte vid DIN nuna!
Nä, det sa jag inte att nån vill! Inte vid DIN nuna!