Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDölja användare?
You need to log in to create posts and topics.

Nej, Sylvia. Fredrik vill kunna välja vilka användares inlägg han vill slippa *läsa*, oavsett i vilken tråd de är skrivna.

Alla får skriva vad de vill, var och en får filtrera bort de författare man vill låta bli att läsa.

Om du skulle skriva såna inlägg skulle vissa bli glada - och många ledsna!

De ledsna käkar redan LCHF, använder Garmin, ShimaNO eller kör Canyon.

Dom riktigt ledsna äter upp sin garmin!

Fredrik: Det som drabbar alla är följande:
Du ser inte inlägg skrivna av person X

Person A skriver en trådstart "jag vill kunna se vilka som besökt min sida"
Person X svarar på det (du ser inte svaret) "jo för vi vet ju alla att du har kontrollbehov"
Per

Och då kommer man att klicka för att se vad den ignorerade skrivit och det enda man uppnått är att man får klicka lite mer... Fast det är klart - det drabbar bara dom som vill censurera för sig själva, så jag bryr mig som sagt inte - försöker bara hjälpa

Aha, då uppfattade jag allt korrekt från början och tycker ff att funktionen inte bör finnas.

Även om vissa, som Du säger Christer, säkert gärna hade sett ... vid min nuna. 😉

Sylvia du har fått svaret redan.

Naturligtvis ska det framgå att det finns ett dolt inlägg.

Jag fortsätter att skriva under mina inlägg. Om det är en stor irritationsfaktor så får du bara hoppa över mina inlägg i väntan på en filtreringsfunktion.

/Fred

bullen71: 10:33 lämnade undertecknad ett förslag på lösning till detta bekymmer. Det finns förmodligen både fler och bättre idéer.

Nä, det sa jag inte att nån vill! Inte vid DIN nuna!