Quote from Fredric Lagerström on 10 November 2009, 22:16Bullen.
Det går runt i min skalle, det roterar och f*n vet om det inte snurrar med 😉Alltså det var så mkt person A, B, X osv men annars lät det bra och genomtänkt.
Bullen.
Det går runt i min skalle, det roterar och f*n vet om det inte snurrar med 😉
Alltså det var så mkt person A, B, X osv men annars lät det bra och genomtänkt.
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 22:17Jag irriterade mig inte Fredrik - jag bara upplyste dig om att det är onödigt. Dessutom kan man undra varför man gör en sån sak. Det kanske nån psykolog kan förklara...
Jag irriterade mig inte Fredrik - jag bara upplyste dig om att det är onödigt. Dessutom kan man undra varför man gör en sån sak. Det kanske nån psykolog kan förklara...
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:19Jag kan svara direkt, uppfostran. Man skriver under sina åsikter kort och tt.
Jag kan svara direkt, uppfostran. Man skriver under sina åsikter kort och tt.
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2009, 22:19If you say so Christer. 🙂
If you say so Christer. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:22Utan avatar eller annat så är många väldigt anonyma och frågan blir: Varför, ifall ni står för era åsikter?
Utan avatar eller annat så är många väldigt anonyma och frågan blir: Varför, ifall ni står för era åsikter?
Quote from Elias Engqvist on 10 November 2009, 22:23Jag förstår inte hur du står ut med oss ouppfostrade - men jag börjar förstå varför du vill göra världen perfekt med hjälp av ett filter. Du kanske kan diskutera helt med dig själv. Det blir ju perfekt - bara snälla inlägg, undertecknade av dig!
(Du glöm
Jag förstår inte hur du står ut med oss ouppfostrade - men jag börjar förstå varför du vill göra världen perfekt med hjälp av ett filter. Du kanske kan diskutera helt med dig själv. Det blir ju perfekt - bara snälla inlägg, undertecknade av dig!
(Du glöm
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:24Jo, för en avatar säger ju mycket. En personlig bild skulle väl kanske vara nått, men det orkar jag inte. Jag är inte här för att dejta iaf...
/Fredrik
Jo, för en avatar säger ju mycket. En personlig bild skulle väl kanske vara nått, men det orkar jag inte. Jag är inte här för att dejta iaf...
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:25jag är inte ute efter snälla inlägg, jag vill bara slippa läsa tramset. Det börjar uppstå ett visst behov i den här tråden också vad det verkar.
Jupp, jag var bara ute efter att vara otrevlig mot just dig.
/Fredrik
jag är inte ute efter snälla inlägg, jag vill bara slippa läsa tramset. Det börjar uppstå ett visst behov i den här tråden också vad det verkar.
Jupp, jag var bara ute efter att vara otrevlig mot just dig.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:25Du är alldeles för färglös för att dejta.
Du är alldeles för färglös för att dejta.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:34Thx for proving my point...
/Fredrik
Thx for proving my point...
/Fredrik