Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 14:32Samtidigt är det trist att behöva markera en tråd som ointressant oavsett trådskapare om tråden innehåller ett ämne som de facto är intressant?
Jag känner inte för att dumpa ett ämne bara för att ett troll inte begriper vanligt sunt förnuft, dock kan man
Samtidigt är det trist att behöva markera en tråd som ointressant oavsett trådskapare om tråden innehåller ett ämne som de facto är intressant?
Jag känner inte för att dumpa ett ämne bara för att ett troll inte begriper vanligt sunt förnuft, dock kan man
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2009, 14:37Det går faktiskt att fortsätta att spotta!
Det går faktiskt att fortsätta att spotta!
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 14:39Är det sunt förnuft att spotta?
Bättre att använda en näsduk.
Är det sunt förnuft att spotta?
Bättre att använda en näsduk.
Quote from Bjarne Lewin on 11 November 2009, 14:43Detta har varit uppe tidigare. En snabb scanning i gruppen gav inte mindre än 7 trådar som antingen handlar om att blockera användare eller om en moderatorsfunktion samt en tråd om att man vill se vem som har skrivit första inlägget i en tråd, för att lät
Detta har varit uppe tidigare. En snabb scanning i gruppen gav inte mindre än 7 trådar som antingen handlar om att blockera användare eller om en moderatorsfunktion samt en tråd om att man vill se vem som har skrivit första inlägget i en tråd, för att lät
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 19:04Jag är sedan länge med i de flesta av Internets löparrelaterade forum på svenska och engelska. Därför kan jag säga med visst eftertryck att Funbeat får räknas in bland de bästa och mest informativa.
En avgörande anledning till det är att Funbeat tillåte
Jag är sedan länge med i de flesta av Internets löparrelaterade forum på svenska och engelska. Därför kan jag säga med visst eftertryck att Funbeat får räknas in bland de bästa och mest informativa.
En avgörande anledning till det är att Funbeat tillåte
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 19:44Vilken avslutning "Backlöparen"!!...helt enorm och jag håller naturligtvis med dig till 110 %.!! Faan har du suttit å putsat på den här i tre dagar...hehehe??!!
Jag säger bara till er andra= läs den igen... å tänk över den en gång igen.;););)
Vilken avslutning "Backlöparen"!!...helt enorm och jag håller naturligtvis med dig till 110 %.!! Faan har du suttit å putsat på den här i tre dagar...hehehe??!!
Jag säger bara till er andra= läs den igen... å tänk över den en gång igen.;););)
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 20:21En av dom dummaste trådar jag sett här på FB
Vi bör värna om friheten och det fria ordet, inte inskränka det och censurera.
En av dom dummaste trådar jag sett här på FB
Vi bör värna om friheten och det fria ordet, inte inskränka det och censurera.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 20:55Mikael : Det är möjligt att du filat på det här inlägget i flera dar, men du har åstakommit vissa saker snabbt:
Du börjar med att utnämna dig till expert på löparforum, detta är kanske sant men det är många här som nog har bra koll precis som du. Det är
Mikael : Det är möjligt att du filat på det här inlägget i flera dar, men du har åstakommit vissa saker snabbt:
Du börjar med att utnämna dig till expert på löparforum, detta är kanske sant men det är många här som nog har bra koll precis som du. Det är
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:39Daniel S, tack för den tid du lagt ned på att analysera mitt enda inlägg i den här tråden. Imponerande slutledningar - säger nog mer om dig än mig.
Daniel S, tack för den tid du lagt ned på att analysera mitt enda inlägg i den här tråden. Imponerande slutledningar - säger nog mer om dig än mig.
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2009, 21:42Daniel: Varför tar DU dig rätten att avgöra vad som är rätt och fel. Det verkar som du har svårt att förstå andras inlägg. Självklart ska man inte vara med i ett forum som man inte tycker om. Mikael har alldeles rätt tycker jag!
Daniel: Varför tar DU dig rätten att avgöra vad som är rätt och fel. Det verkar som du har svårt att förstå andras inlägg. Självklart ska man inte vara med i ett forum som man inte tycker om. Mikael har alldeles rätt tycker jag!