Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:42...
...
Quote from Fredric Lagerström on 11 November 2009, 21:42I mångt håller jag med Mikael. Det är viktigt att alla vågar skriva.
Att man vågar ha fel.
I mångt håller jag med Mikael. Det är viktigt att alla vågar skriva.
Att man vågar ha fel.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:55Titta jag fick igång hela hejarklacken! (t+)
Mikael: Det tog inte så lång tid...
Crister: Jag tar mig inte rätt till att avgöra vad som är rätt och fel, det är du så bra på själv!
Aadu: Det jag tidigare föreslagit kan göra att funbeatare vågar öppna t
Titta jag fick igång hela hejarklacken! (t+)
Mikael: Det tog inte så lång tid...
Crister: Jag tar mig inte rätt till att avgöra vad som är rätt och fel, det är du så bra på själv!
Aadu: Det jag tidigare föreslagit kan göra att funbeatare vågar öppna t
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:57...
...
Quote from Catharina Brattlin on 11 November 2009, 21:59"...och att tonen är sådan att vanligt folk vågar delta med inlägg.... "
F-n, här vågar man ju inte lägga fler inlägg, för då blir man ju anklagad för att ingå in nån slags hejarklack!! (#)
"...och att tonen är sådan att vanligt folk vågar delta med inlägg.... "
F-n, här vågar man ju inte lägga fler inlägg, för då blir man ju anklagad för att ingå in nån slags hejarklack!! (#)
Quote from Fredric Lagerström on 11 November 2009, 22:00Vad betyder dom här tre punkterna Kjell?
Vad betyder dom här tre punkterna Kjell?
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 22:00Vem bestämmer vem/vad är "vanligt folk"?
Vem bestämmer vem/vad är "vanligt folk"?
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 22:01De är bevis på att Kjell har humor (t+).
De är bevis på att Kjell har humor (t+).
Quote from Fredric Lagerström on 11 November 2009, 22:043 punkter är kul alltså... okeeej. Nåt jag har missat tydligen. Inte ovanligt iofs.
3 punkter är kul alltså... okeeej. Nåt jag har missat tydligen. Inte ovanligt iofs.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 22:05Aadu: Om du läser hela tråden så kommer du att fatta 😉
Edit: och skratta
Aadu: Om du läser hela tråden så kommer du att fatta 😉
Edit: och skratta