Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDölja användare?
You need to log in to create posts and topics.

Utan trams vore ju inte funbeat just funbeat.

Jag kan nog hålla med de flesta i den här debatten att det är lite fel väg att gå, men vad jag personligen helst ser är att det kommer en moderatorfunktion med ett X antal av t ex Olle utsedda moderatorer bestående av gamla uvar/uvarinnor som kan gå in oc

Happy har funktionen att man kan välja att dölja inlägg för personer. Det enda det medfört när jag testat är att trådarna har blivit svårlästa och att jag har fått hålla på att klicka för att kunna läsa inläggen ändå. Det gick rätt snabbt att övertyga sig

Jag håller nog med om att det är onödigt. Så mycket tjafs har jag inte sett här ändå. Trollen motas bäst genom att man ignorerar dem. Det är ju ändå i allmänhet ganska uppenbart när det skirvs inlägg vars enda syfte är att provocera. Lämna dem och gå vida

Efter några månader brukar de flesta normalbegåvade klara av forumen.

Ok, man ska inte mata trollen, det håller jag med om. Alla försvinner försvinner dock inte för det, de kommer tillbaka med nya friska tag om en stund för att provocera och missleda i nån annan tråd.

Det känns lockande med nån sorts funktion som kan lägga

"Markera tråden som ointressant" är bästa funktionen på hela Funbeat.

Jag tycker träningsdagboken är den bästa funktionen..

Synd att behöva markera sin egen tråd som ointressant...
edit: Håller med Kalle

Den finns på många andra ställen. Att kunna markera trådar som ointressanta är en mer unik funktion.