Quote from Guest on 16 August 2008, 20:59Går det att dölja inlägg från någon? Vissa som skriver är tillför inget och då skulle det vara bra att slippa läsa dom inläggen.
Går det att dölja inlägg från någon? Vissa som skriver är tillför inget och då skulle det vara bra att slippa läsa dom inläggen.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 21:09Stefan, kolla denna tråd http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=213826
Har debateras tillräckligt enligt min mening (#)
Stefan, kolla denna tråd http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=213826
Har debateras tillräckligt enligt min mening (#)
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 21:11Urban, så sant.
Urban, så sant.
Quote from Funbeat user on 16 August 2008, 22:58Visste inte att det varit uppe, min fråga var igentligen inte åt det hållet. Jag tänkte mer i form av att göra det lättare att sortera vilka av alla trådar man vill öppna. En del trådskapare är mer intressanta än andra helt enkelt.
Denna funktion finns
Visste inte att det varit uppe, min fråga var igentligen inte åt det hållet. Jag tänkte mer i form av att göra det lättare att sortera vilka av alla trådar man vill öppna. En del trådskapare är mer intressanta än andra helt enkelt.
Denna funktion finns
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 00:47Detta är ju dock inget vanligt forum 😉
Detta är ju dock inget vanligt forum 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 00:55Marie (t+)
Marie (t+)
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 09:01Pröva tryck på markera som ointresant,borde vara den funktion du är ute efter.
Har själv provat den med bra resultat o ska sannolikt prova igen förhoppningsvis med samma goda resultat.
Lycka till
Pröva tryck på markera som ointresant,borde vara den funktion du är ute efter.
Har själv provat den med bra resultat o ska sannolikt prova igen förhoppningsvis med samma goda resultat.
Lycka till
Quote from Jan Lundquist on 17 August 2008, 20:15Jag vill inte markera en tråd som ointressant bara för att den svämmar över av skitsnack. Det allra bästa vore med ordentliga forumregler, liknande dem som nämns i den förra tråden på sidan 1 eller som alternativ två att kunna markera vissa användare som
Jag vill inte markera en tråd som ointressant bara för att den svämmar över av skitsnack. Det allra bästa vore med ordentliga forumregler, liknande dem som nämns i den förra tråden på sidan 1 eller som alternativ två att kunna markera vissa användare som
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 22:00Så vitt jag vet så finns det inga forum där man kan välja att göra en användera osynlig för en själv?
Och om det är så jobbigt att ladda sidan, så går det ju att göra så att den inte laddar några bilder, det är ju oftast det som tar tid, eller vänta till
Så vitt jag vet så finns det inga forum där man kan välja att göra en användera osynlig för en själv?
Och om det är så jobbigt att ladda sidan, så går det ju att göra så att den inte laddar några bilder, det är ju oftast det som tar tid, eller vänta till
Quote from ellen olsson on 17 August 2008, 22:08> Så vitt jag vet så finns det inga forum där man kan välja att göra en användera osynlig för en själv?
Du har m.a.o. aldrig varit på Happy...
> Så vitt jag vet så finns det inga forum där man kan välja att göra en användera osynlig för en själv?
Du har m.a.o. aldrig varit på Happy...