Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 22:12Skulle man inte kunna dölja alla dessa LSD-gubbar.
De hör väl hemma på Hobbohotel och lunarstorm.
Skulle man inte kunna dölja alla dessa LSD-gubbar.
De hör väl hemma på Hobbohotel och lunarstorm.
Quote from Jan Lundquist on 17 August 2008, 22:35Jag hänger på två andra forum där man kan blockera användare. Dessutom är det här det enda forumet jag känner till som inte har moderatorer som upprätthåller någon slags ordning.
Jag hänger på två andra forum där man kan blockera användare. Dessutom är det här det enda forumet jag känner till som inte har moderatorer som upprätthåller någon slags ordning.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 22:43Jag tror att det finns moderater här.
Jag tror att det finns moderater här.
Quote from Lena O on 17 August 2008, 23:35Pratade med Olle idag ...
Han förstår nog att det finns de som vill busa, de som inte förstår sig på ironi, och de som inte vill förstå sig på ironi.
Han förstår att jag kommer att tugga mot David P och att David P kommer inte att bryr sig varken hit elle
Pratade med Olle idag ...
Han förstår nog att det finns de som vill busa, de som inte förstår sig på ironi, och de som inte vill förstå sig på ironi.
Han förstår att jag kommer att tugga mot David P och att David P kommer inte att bryr sig varken hit elle
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 16:15För mig är forumet på FB två saker, dels för att få eller söka iformation eller också för det ganska roande tuggandet. Men om man letar info är det segt med 100 inlägg som mest är internt stimmande mellan medlemar i elitklungan på FB, då skulle det vara b
För mig är forumet på FB två saker, dels för att få eller söka iformation eller också för det ganska roande tuggandet. Men om man letar info är det segt med 100 inlägg som mest är internt stimmande mellan medlemar i elitklungan på FB, då skulle det vara b
Quote from Niklas Granelli on 18 August 2008, 22:07Frågan om moderering, styrning och regler för forumen är i högsta grad relevant tycker jag. Speciellt då man tänker på de gånger nybörjare fått väldigt ovidkommande svar på helt seriösa frågor.
Forum likt FB spelar en stor roll för den ganska stora skara
Frågan om moderering, styrning och regler för forumen är i högsta grad relevant tycker jag. Speciellt då man tänker på de gånger nybörjare fått väldigt ovidkommande svar på helt seriösa frågor.
Forum likt FB spelar en stor roll för den ganska stora skara
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 22:09Jag begriper verkligen inte hur man kan bli upprörd över att trådar har både seriösa och mindre seriösa inlägg.
Jag begriper verkligen inte hur man kan bli upprörd över att trådar har både seriösa och mindre seriösa inlägg.
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2008, 22:34Johan du kanske skulle skrivit ditt inlägg där (i Prat) då!
Johan du kanske skulle skrivit ditt inlägg där (i Prat) då!
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 22:38FB Skulle självdö direkt om det inte fanns individer som lättade upp stämningen ibland och skapade lite mer urflippade diskussioner om både det ena och det andra. Precis som du säger Johan så har FB potentialen att ge svar till sådana som behöver det.
M
FB Skulle självdö direkt om det inte fanns individer som lättade upp stämningen ibland och skapade lite mer urflippade diskussioner om både det ena och det andra. Precis som du säger Johan så har FB potentialen att ge svar till sådana som behöver det.
M
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 22:40😀
😀