Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:11"Bryggsnack" låter spännande. Inte för att jag har båt men tänk så skönt att det finns så många med olika intressen som man kan lära av om man är nyfiken men inte så insatt. Usch, vad tråkigt om ingen fick ha mågot annat intresse än det man själv tycker ä
"Bryggsnack" låter spännande. Inte för att jag har båt men tänk så skönt att det finns så många med olika intressen som man kan lära av om man är nyfiken men inte så insatt. Usch, vad tråkigt om ingen fick ha mågot annat intresse än det man själv tycker ä
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 21:53🙂
🙂
Quote from Niklas Granelli on 20 August 2008, 06:56"Om jag anser att ett inlägg har en trevlig ton, men någon annan tar illa upp - vem har rätt?
Och vad menas med hålla sej till ämnet? Får man enbart svara på ursprungsinlägget eller får man även svara på andras inlägg? Genom att svara på inlägg som i sin
"Om jag anser att ett inlägg har en trevlig ton, men någon annan tar illa upp - vem har rätt?
Och vad menas med hålla sej till ämnet? Får man enbart svara på ursprungsinlägget eller får man även svara på andras inlägg? Genom att svara på inlägg som i sin
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 07:16Ja det förekommer mobbning här på FB och det är riktigt dåligt.
Ja det förekommer mobbning här på FB och det är riktigt dåligt.
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 10:56Johan.
Jag antar att det var mitt svar du refererar till. Det lyder så här:
"Jag begriper verkligen inte hur man kan bli upprörd över att trådar har både seriösa och mindre seriösa inlägg."
Jag menar precis vad jag skriver. Det är rakt på sak och enli
Johan.
Jag antar att det var mitt svar du refererar till. Det lyder så här:
"Jag begriper verkligen inte hur man kan bli upprörd över att trådar har både seriösa och mindre seriösa inlägg."
Jag menar precis vad jag skriver. Det är rakt på sak och enli
Quote from Niklas Granelli on 20 August 2008, 11:58Jack,
Nej sorry, det var inlägget efter ditt jag syftade på. Ber om ursäkt för otydligheten!
Jack,
Nej sorry, det var inlägget efter ditt jag syftade på. Ber om ursäkt för otydligheten!
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2008, 12:02Johan: "Nej sorry, det var inlägget efter ditt jag syftade på. Ber om ursäkt för otydligheten! "
Johan: Om du skriver som ovan så blir det lite lättare att förstå vad du syftade på. Eftersom jag inte vet vilket inlägg av Jack du menade så förstår iaf jag
Johan: "Nej sorry, det var inlägget efter ditt jag syftade på. Ber om ursäkt för otydligheten! "
Johan: Om du skriver som ovan så blir det lite lättare att förstå vad du syftade på. Eftersom jag inte vet vilket inlägg av Jack du menade så förstår iaf jag