Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDölja inlägg?
You need to log in to create posts and topics.

Går det att dölja inlägg från någon? Vissa som skriver är tillför inget och då skulle det vara bra att slippa läsa dom inläggen.

Stefan, kolla denna tråd http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=213826

Har debateras tillräckligt enligt min mening (#)

Urban, så sant.

Visste inte att det varit uppe, min fråga var igentligen inte åt det hållet. Jag tänkte mer i form av att göra det lättare att sortera vilka av alla trådar man vill öppna. En del trådskapare är mer intressanta än andra helt enkelt.

Denna funktion finns

Detta är ju dock inget vanligt forum 😉

Marie (t+)

Pröva tryck på markera som ointresant,borde vara den funktion du är ute efter.
Har själv provat den med bra resultat o ska sannolikt prova igen förhoppningsvis med samma goda resultat.
Lycka till

Jag vill inte markera en tråd som ointressant bara för att den svämmar över av skitsnack. Det allra bästa vore med ordentliga forumregler, liknande dem som nämns i den förra tråden på sidan 1 eller som alternativ två att kunna markera vissa användare som

Så vitt jag vet så finns det inga forum där man kan välja att göra en användera osynlig för en själv?
Och om det är så jobbigt att ladda sidan, så går det ju att göra så att den inte laddar några bilder, det är ju oftast det som tar tid, eller vänta till

> Så vitt jag vet så finns det inga forum där man kan välja att göra en användera osynlig för en själv?

Du har m.a.o. aldrig varit på Happy...