Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 09:36Om vi bara är seriösa blir det inte mycket skrivet. I så fall vore det enklast med en FAQ där det finns svar på de flesta frågorna och helt ta bort diskussionerna.
Men det låter väl inte så kul?? 🙂
Om vi bara är seriösa blir det inte mycket skrivet. I så fall vore det enklast med en FAQ där det finns svar på de flesta frågorna och helt ta bort diskussionerna.
Men det låter väl inte så kul?? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 09:40Fungerar inte "sökfunktionen för seriösa" frågor?
Fungerar inte "sökfunktionen för seriösa" frågor?
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2008, 10:22http://www.funbeat.se/discussion/search.aspx?string=David&serious=yes
http://www.funbeat.se/discussion/search.aspx?string=David&serious=yes
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:30Det var synd!
Det var synd!
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2008, 12:10Maila Olle o rapportera 🙂
Maila Olle o rapportera 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:26Ang Happy så finns det väl någon regel som säger att tramsinlägg är välkomna först när man nått sidan X i de numrerade trådsidorna. På det sättet hinner trådskaparen att få ett eller flera seriösa svar och det finns ändå plats för en blandning av seriöst
Ang Happy så finns det väl någon regel som säger att tramsinlägg är välkomna först när man nått sidan X i de numrerade trådsidorna. På det sättet hinner trådskaparen att få ett eller flera seriösa svar och det finns ändå plats för en blandning av seriöst
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:38(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:40Vem avgör vad som är "seriöst"?
Vem avgör vad som är "seriöst"?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:40Ett inlägg kan vara både tramsigt, humoristiskt och fullständigt seriöst, alltihop samtidigt. En oneliner från en skämtare kan vara ett utmärkt sätt att visa på exempelvis ett felaktigt antagande i ursprungsinlägget.
Jag vill gärna avgöra själv vad jag t
Ett inlägg kan vara både tramsigt, humoristiskt och fullständigt seriöst, alltihop samtidigt. En oneliner från en skämtare kan vara ett utmärkt sätt att visa på exempelvis ett felaktigt antagande i ursprungsinlägget.
Jag vill gärna avgöra själv vad jag t
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 13:40(t-)
Vem bestämmer vad som är seriöst? Finns det så många seriösa svar på alla frågor?
(t-)
Vem bestämmer vad som är seriöst? Finns det så många seriösa svar på alla frågor?