Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:36K-G använder väl internet....??!!!
K-G använder väl internet....??!!!
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 08:06Jag drar.
Vill inte riskera att ni kommer hem till mig och plockar ner "ursprungsmänniskan" i bitar. :@
Det lär väl inte gå lugnt till heller:
http://www.youtube.com/watch?v=9peNmBMP12Y
8:40 säger den underbara Margareta Krook: Dämpa ner er.
Dämpning
Jag drar.
Vill inte riskera att ni kommer hem till mig och plockar ner "ursprungsmänniskan" i bitar. :@
Det lär väl inte gå lugnt till heller:
8:40 säger den underbara Margareta Krook: Dämpa ner er.
Dämpning
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 11:22Jag tycker inte heller vi skall dra för stora växlar av hur ursprungsmänniskan levde.
Framför allt så tror jag inte de var speciellt skadebefriade och de levde inte så länge heller. Det var inte så viktigt på stenåldern att vårda sin kropp så att den hå
Jag tycker inte heller vi skall dra för stora växlar av hur ursprungsmänniskan levde.
Framför allt så tror jag inte de var speciellt skadebefriade och de levde inte så länge heller. Det var inte så viktigt på stenåldern att vårda sin kropp så att den hå
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 11:34Med tanke på dagens gnäll över utslitna kroppsdelar och andra blessyrer så verkar det inte som om alla har den ultimata träningen.
Med tanke på dagens gnäll över utslitna kroppsdelar och andra blessyrer så verkar det inte som om alla har den ultimata träningen.
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 12:19Vad har ni emot "ursprungsmänniskan"?
Följ med San-folket på en åttatimmars "persistence hunt" i Kalaharis stekheta sol...
http://www.youtube.com/watch?v=fUpo_mA5RP8Men, Va F-n!!!.....Vad är det "Koroe the runner" har på fötterna??? :@
Ja suck.. När d
Vad har ni emot "ursprungsmänniskan"?
Följ med San-folket på en åttatimmars "persistence hunt" i Kalaharis stekheta sol...
Men, Va F-n!!!.....Vad är det "Koroe the runner" har på fötterna??? :@
Ja suck.. När d
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 12:20Skaffa ett par hjorthundar? Visst ja hetsjakt på vilt är visst förbjudet i Sverige ...
Skaffa ett par hjorthundar? Visst ja hetsjakt på vilt är visst förbjudet i Sverige ...
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 12:55...eller varför inte plantera in vargar som gjort sig omöjliga i renbetesområdena?
Då kanske man kan få ordning på de här beteendestörda kreaturen som står och fånstirrar med en blomma i mungipan tills man är 5 meter ifrån...Pratade nyss med Andreas Car
...eller varför inte plantera in vargar som gjort sig omöjliga i renbetesområdena?
Då kanske man kan få ordning på de här beteendestörda kreaturen som står och fånstirrar med en blomma i mungipan tills man är 5 meter ifrån...
Pratade nyss med Andreas Car
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 15:22Alla tycks tycka att asfalt är hårt utom barfotalöparna, och eftersom de är just barfota borde de väl rimligen veta bäst?
Och snälla sluta jämföra hårdgjord ytor byggda för att bära tunga fordon med en varierad terräng. Lastbilar & bussar kan ofta inte e
Alla tycks tycka att asfalt är hårt utom barfotalöparna, och eftersom de är just barfota borde de väl rimligen veta bäst?
Och snälla sluta jämföra hårdgjord ytor byggda för att bära tunga fordon med en varierad terräng. Lastbilar & bussar kan ofta inte e
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 20:17Hårt och platt är mycket bekvämare än mjukt och ojämt...
Hårt och platt är mycket bekvämare än mjukt och ojämt...
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 20:18-1 😉
-1 😉