Quote from Guest on 8 April 2008, 18:00Ja jag säger då det om våra trevlig mottrafikanter.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2209137.ab
Ja jag säger då det om våra trevlig mottrafikanter.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 18:10Det händer bara i Fjollträsk.
Det händer bara i Fjollträsk.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:00Jag promenerade mellan Odenplan och Vanadisplan i "Fjollträsk" idag och kan konstatera att det är många som lämnar hjärnan hemma när de ska ut och cykla.
Jag promenerade mellan Odenplan och Vanadisplan i "Fjollträsk" idag och kan konstatera att det är många som lämnar hjärnan hemma när de ska ut och cykla.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:26Fast de som gnäller hårdast tror jag är de som hämtade ut ett par gåstavar innan de lämnade hjärnan hemma...
Måsta man verkligen gå på cykelbanan med armarna rakt ut bara för att man är ute och släpar ett par stavar efter sig?
Fast de som gnäller hårdast tror jag är de som hämtade ut ett par gåstavar innan de lämnade hjärnan hemma...
Måsta man verkligen gå på cykelbanan med armarna rakt ut bara för att man är ute och släpar ett par stavar efter sig?
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:37Skillnaden är att de med gåstavarna inte rör sig så fort. Det är ett större ansvar att framföra ett fordon än att lulla runt till fots.
Förhoppningsvis flyttar de på sig om man pinglar på dem.
Skillnaden är att de med gåstavarna inte rör sig så fort. Det är ett större ansvar att framföra ett fordon än att lulla runt till fots.
Förhoppningsvis flyttar de på sig om man pinglar på dem.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:42Jo, fast då måsta jag ju ha en street-legal cykel...
Fan, då var det jag som var en cykeldrulle ändå...
Jo, fast då måsta jag ju ha en street-legal cykel...
Fan, då var det jag som var en cykeldrulle ändå...
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:45Kör man med Footballutrustning så kan man tackla dem med skulderskydden och gallerhjälmen.
Kör man med Footballutrustning så kan man tackla dem med skulderskydden och gallerhjälmen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 22:50Nästan alla ringklockor som säljs nu för tiden är sk*t 🙁
Shimano-klockan som jag köpte på Clas Ohlson för ett tag sedan är fortfarande hel i alla fall...
Nästan alla ringklockor som säljs nu för tiden är sk*t 🙁
Shimano-klockan som jag köpte på Clas Ohlson för ett tag sedan är fortfarande hel i alla fall...
Quote from Mats Andersson on 8 April 2008, 23:03Bästa ringklockan är inbyggd och gratis. Den kallas...munnen 🙂
Bästa ringklockan är inbyggd och gratis. Den kallas...munnen 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 07:18Hojt!
Hojt!