Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:01Haha David, den terapin brukar vara övertygande 😉
Haha David, den terapin brukar vara övertygande 😉
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2008, 20:20Darra månde alla mottrafikanter för Davids terapi...
Darra månde alla mottrafikanter för Davids terapi...
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:37David, olyckstypen du beskriver är ytterst ovanlig i Sverige. Påkörning bakifrån är det alla är rädda för, men som nästan aldrig händer. Nästan alla som dör i cykelolyckor i Sverige dör när de blir påkörda där en cykelbana korsar väg/gata!
David, olyckstypen du beskriver är ytterst ovanlig i Sverige. Påkörning bakifrån är det alla är rädda för, men som nästan aldrig händer. Nästan alla som dör i cykelolyckor i Sverige dör när de blir påkörda där en cykelbana korsar väg/gata!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:41och då framifrån?
Jag kan tipsa om att det är väldigt otydligt i lagstiftningen med cykelbanor/vägar.
Det är bättre att köra på vägarna för där gäller vanliga regler i korsningar och samarbete i trafiken.
och då framifrån?
Jag kan tipsa om att det är väldigt otydligt i lagstiftningen med cykelbanor/vägar.
Det är bättre att köra på vägarna för där gäller vanliga regler i korsningar och samarbete i trafiken.
Quote from ellen olsson on 9 April 2008, 20:43> Ibland stannar de och får lite samtalsterapi med mig.
Någon dryck inblandad? 😉
> Ibland stannar de och får lite samtalsterapi med mig.
Någon dryck inblandad? 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:47Jodå, David, jag vet. Cykelbanetvånget är en av mina största käpphästar!
Jodå, David, jag vet. Cykelbanetvånget är en av mina största käpphästar!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:47Sportdryck i bilklädsel är väl ingen höjdare att få bort.
Sportdryck i bilklädsel är väl ingen höjdare att få bort.
Quote from ellen olsson on 9 April 2008, 21:02😀
😀
Quote from Camilla Maunu on 9 April 2008, 23:09Jag har verkligen inte varit guds bästa barn när det gäller att stanna vid rött ljus. Men jag håller absolut på att bättra mig. Jag har märkt att på sin höjd tjänar jag 5 minuter på att skita i att stanna vid rött och bara cykla på. 5 minuter senare till
Jag har verkligen inte varit guds bästa barn när det gäller att stanna vid rött ljus. Men jag håller absolut på att bättra mig. Jag har märkt att på sin höjd tjänar jag 5 minuter på att skita i att stanna vid rött och bara cykla på. 5 minuter senare till
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 09:48En gång i tiden, preskriberat nu, skulle jag varje morgon över en _mycket_ trafikerad väg med cykeln på väg till skolan.
Jag hade stopplikt. Formellt bröt jag mot den varje dag, jag satte nämligen inte foten i marken - för då tog starten för lång tid fö
En gång i tiden, preskriberat nu, skulle jag varje morgon över en _mycket_ trafikerad väg med cykeln på väg till skolan.
Jag hade stopplikt. Formellt bröt jag mot den varje dag, jag satte nämligen inte foten i marken - för då tog starten för lång tid fö