Quote from Guest on 21 August 2010, 17:06När jag kom hem efter dagens pass blev jag något konfunderad. På hallgolvet stod en av mina Asics 2150 vilka jag just hade genomfört passet med. När jag tog av mig skorna upptäckte jag att jag hade haft olika skor på mig. En 2150 och en gammal NB jympasko
När jag kom hem efter dagens pass blev jag något konfunderad. På hallgolvet stod en av mina Asics 2150 vilka jag just hade genomfört passet med. När jag tog av mig skorna upptäckte jag att jag hade haft olika skor på mig. En 2150 och en gammal NB jympasko
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:16Haha, vilken var snabbast?
Haha, vilken var snabbast?
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:16Haha då är det ju bara att köpa dom billigaste nästa gång det är dags för nya skor. 🙂
Haha då är det ju bara att köpa dom billigaste nästa gång det är dags för nya skor. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:20Uppenbarligen är inte dina vardagsskor _helt_ dåliga! 🙂
Uppenbarligen är inte dina vardagsskor _helt_ dåliga! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:31Dagens tabbe? Nej, för mig blev det dagen SKRATT. Tack för att du sprider roliga minnen till oss andra 🙂
Dagens tabbe? Nej, för mig blev det dagen SKRATT. Tack för att du sprider roliga minnen till oss andra 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 23:39Anna Järpsten +1 😀
Anna Järpsten +1 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 14:48Jag har gjort ungefär samma sak. Jag skulle inte alls träna utan gå och handla mat. Jag tog på mig ett par gympadojor som jag har som "vanliga" skor, alltså inte tränar i. På väg till mataffären, knappt tio minuters promenad, tyckte jag att det kändes lit
Jag har gjort ungefär samma sak. Jag skulle inte alls träna utan gå och handla mat. Jag tog på mig ett par gympadojor som jag har som "vanliga" skor, alltså inte tränar i. På väg till mataffären, knappt tio minuters promenad, tyckte jag att det kändes lit
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 14:49Underbart! 😀
Underbart! 😀
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 17:35Släng dig i väggen, Pippi Långstrump! 😉
Själv har jag lyckats packa ner två vänsterskor i packningen på en tjänsteresa. Det är inte lika användbart när man tänker ge sig ut och springa på kvällen innan middag.
Släng dig i väggen, Pippi Långstrump! 😉
Själv har jag lyckats packa ner två vänsterskor i packningen på en tjänsteresa. Det är inte lika användbart när man tänker ge sig ut och springa på kvällen innan middag.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 17:42😀
😀