Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 20:12HA HA, den här tråden blir bara bättre och bättre
Fortsätt tabba er bara 😉
HA HA, den här tråden blir bara bättre och bättre
Fortsätt tabba er bara 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 20:12Fredrik: Okej du vinner! Hur söndertrampade var de skorna sen på en skala..?
Fredrik: Okej du vinner! Hur söndertrampade var de skorna sen på en skala..?
Quote from ellen olsson on 22 August 2010, 20:16Jag åkte mest bara taxi så de klarade sig ganska bra. Ägaren garvade gott när jag lämnade tillbaka dem och hämtade mina egna.
Jag åkte mest bara taxi så de klarade sig ganska bra. Ägaren garvade gott när jag lämnade tillbaka dem och hämtade mina egna.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:00Har råkat ut för en liknande grej som Fredrik; var på en (för-)fest med en tjej som hade likadana stövlar som mig. Mina var i storlek 36 och hennes 41. När vi skulle gå så upptäckte jag att hon fått på sig mina stövlar, och påpekade detta. Men hon hävdade
Har råkat ut för en liknande grej som Fredrik; var på en (för-)fest med en tjej som hade likadana stövlar som mig. Mina var i storlek 36 och hennes 41. När vi skulle gå så upptäckte jag att hon fått på sig mina stövlar, och påpekade detta. Men hon hävdade
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:36Sara, byta ena dojan med kompisen låter som billigare än drinkarna i baren.
En skillnad är dock att man kanske inte blir, snyggare, starkare och smartare ju längre kvällen lider om man "bara" byter skor.
Sara, byta ena dojan med kompisen låter som billigare än drinkarna i baren.
En skillnad är dock att man kanske inte blir, snyggare, starkare och smartare ju längre kvällen lider om man "bara" byter skor.